AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #1 Skrevet 25. februar 2017 Er det tema du er så lei av at du styrer unna dem her inne på forumer? Noen tema blir tatt opp så mange ganger av de samme type personer at jeg ikke gidder å lese ferdig første innlegget en gang. Man kan uten å lese alt, forutse hva som vil bli sagt. For eksempel: Jeg styrer helt unna tråder om feminisme. Hvorfor? Fordi det er nye anti-feministiske tråder omtrent hver dag, og de er alle lik. Mann hater feminister, sutrer og syntes synd på seg selv, og bruker de samme argument en million ganger. Kvinner kommer med de samme argument igjen og igjen på hvorfor de er feminist. Annet eksempel: Innvandring. Jeg gidder ikke prate mer om innvandring fordi de kryr av mennesker med fremmedhat som kommer med uspiselige kommentarer som gjør meg kvalm. Er noe virkelig noen som liker å være "stuck" på samme tema? Disse anti-feministiske trådene må jo bli started av de samme personene, de er så like. Det er jo bare provosering av kvinner, og så er det kvinner som bare "må" svare fordi de ikke greier å la være. Personlig har jeg sluttet å lese dem i det hele tatt i håp om at disse mennene får seg en ny hobby når de skjønner at ingen bryr seg. Anonymkode: 23c4f...57d 7
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #2 Skrevet 25. februar 2017 I denne tråden: kvinner som ikke tåler kritikk av gundinnereligionen deres: mannshatende feminisme Anonymkode: 93ba2...4e5 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #3 Skrevet 25. februar 2017 Alle tråder som omhandler sykepleiere, blir alltid en shitfest med diskusjon om utdanning, at det er verdens viktigste jobb, klaging og syting fra alle kanter Anonymkode: b67f4...2c9 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #4 Skrevet 25. februar 2017 -penis-tråder (menn som nekter å godta at liten penis er ok) -middelaldrene menn legger seg etter ung kvinne-tråder (40 år gmale menn som vil ha applaus for å løpe etter 20 åringer) Anonymkode: 455a8...11b 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #5 Skrevet 25. februar 2017 Disse trådene om "ville du datet meg" som tydeligvis samme person driver og lager for tiden.......... eller telletrådene Anonymkode: be0fb...bcb 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #6 Skrevet 25. februar 2017 Telletråder og hvor er Hoppe-"ettellerannetjenta"..... Anonymkode: c6357...f88 7
Minitroll Skrevet 25. februar 2017 #7 Skrevet 25. februar 2017 Er egentlig litt lei analsex-trådene, selv om jeg har lest noen av de. Og som en annen sa; alle sykepleie-trådene. og tråder om høyde, penis og puppestørrelse. 2
SardintrollReturns Skrevet 25. februar 2017 #8 Skrevet 25. februar 2017 Foruten det som allerede er nevt er jeg også lei av "Er denne mannen/dama pen/stygg/feit/sexy" osv, evt. "Ville du p*** denne mannen/dama?" 4
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #9 Skrevet 25. februar 2017 18 minutter siden, SardintrollReturns skrev: Foruten det som allerede er nevt er jeg også lei av "Er denne mannen/dama pen/stygg/feit/sexy" osv, evt. "Ville du p*** denne mannen/dama?" Signerer. En ting er at det er teit, men jeg syntes også at det er UTROLIG frekt å ligge ut bilder av personer og diskutere utsene deres på nett. Slik oppførsel godtar jeg ikke hos voksne. Anonymkode: 23c4f...57d 3
SardintrollReturns Skrevet 25. februar 2017 #10 Skrevet 25. februar 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Signerer. En ting er at det er teit, men jeg syntes også at det er UTROLIG frekt å ligge ut bilder av personer og diskutere utsene deres på nett. Slik oppførsel godtar jeg ikke hos voksne. Anonymkode: 23c4f...57d Ikke sant, det er temmelig bånn i bøtta, jeg hadde iallefall ikke likt om det enten var meg eller noen jeg kjente som ble brukt som grunnlag for en slik diskusjon. 2
Gjest Jonasmann Skrevet 25. februar 2017 #11 Skrevet 25. februar 2017 Var ikke sist tråd som kritiserte feminist for ca 2 uker siden? Er ikke så ofte da.
chouette Skrevet 25. februar 2017 #12 Skrevet 25. februar 2017 Analsex Rimming Alt som omhandler Tinder Telletråder Har jeg rar nese/rare pupper/rart hår etc etc.
Honey Dew Skrevet 25. februar 2017 #13 Skrevet 25. februar 2017 Telletrådene og Er-jeg-gravid-trådene
Perle Skrevet 25. februar 2017 #14 Skrevet 25. februar 2017 Feminismetrådene Penistråder "sambo er verdens snilleste (men tar kvelertak og kaster meg ut i tjue minus i bare trusa-tråder) kan jeg være gravid? Analsex og rimmingtråder Er sytten år og lengter etter kuk! (Les: ekkel gammel runkemann som prøver å ordlegge seg som en ung jente, uten særlig hell) 6
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #15 Skrevet 25. februar 2017 Telletråder "er det jeg som er urimelig her?" analsex Anonymkode: 4083d...d54 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #16 Skrevet 25. februar 2017 5 minutter siden, Perle skrev: Feminismetrådene Penistråder "sambo er verdens snilleste (men tar kvelertak og kaster meg ut i tjue minus i bare trusa-tråder) kan jeg være gravid? Analsex og rimmingtråder Er sytten år og lengter etter kuk! (Les: ekkel gammel runkemann som prøver å ordlegge seg som en ung jente, uten særlig hell) Det var en flott beskrivelse Anonymkode: ee32e...9ac 2
Perle Skrevet 25. februar 2017 #17 Skrevet 25. februar 2017 Glemte høyde-trådene og "alder vs alder dating"trådene. 1
Perle Skrevet 25. februar 2017 #18 Skrevet 25. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var en flott beskrivelse Anonymkode: ee32e...9ac 1
SardintrollReturns Skrevet 25. februar 2017 #19 Skrevet 25. februar 2017 33 minutter siden, Perle skrev: "sambo er verdens snilleste (men tar kvelertak og kaster meg ut i tjue minus i bare trusa-tråder) Tatt på kornet! 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #20 Skrevet 26. februar 2017 15 timer siden, Jonasmann skrev: Var ikke sist tråd som kritiserte feminist for ca 2 uker siden? Er ikke så ofte da. Jeg har sett tre bare de siste dagene. Anonymkode: 23c4f...57d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå