Gå til innhold

Hvorfor har kvinner så stort hovmod?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor har kvinner så stort hovmod at de ikke kan servere kjøpemat? Eller kjøpedessert? Hvorfor får kvinner så latterlige anfall hvis noen foreslår å servere venner eller annet besøk ferdigkjøpt? Hvorfor er kvinner så nødt til å lage alt fra bunnen av?

Hvorfor er kvinner så rare? :klo: 

Anonymkode: 80809...581

Videoannonse
Annonse
Gjest Bossa Nova
Skrevet

Du mener ferdigmat?

Hvis du tror alle kvinner er like, så tar du feil ;) Kan fint slenge en frossenpizza eller lasagne i ovnen.

Skrevet

@Bossa Nova lager alt fra bunnen av så teorien din faller for sin egen urimelighet. 

Skrevet

Kjære TS. Hang til guffen industrimat er ikke kjønnsbestemt. Som så svært lite annet her i verden.

Anonymkode: 95a00...513

• Liker 4
Skrevet

Her i huset er det motsatt, jeg som mann kan ikke fordra Toro og ferdigpizza mens hun elsker det og kan ikke se hva som er galt med det

Anonymkode: 2e935...158

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har kvinner så stort hovmod at de ikke kan servere kjøpemat? Eller kjøpedessert? Hvorfor får kvinner så latterlige anfall hvis noen foreslår å servere venner eller annet besøk ferdigkjøpt? Hvorfor er kvinner så nødt til å lage alt fra bunnen av?

Hatt en dårlig opplevelse med en kvinne som ble fra seg av tanken? :)
Du kan jo spørre deg selv hvordan din mor og bestemor ville sett på det samme, og sammenligne det med dagens kvinner. Den kvinnen du har møtt er nok ikke helt representativ.

I dag liker de fleste det lettvint, samtidig som vi skal kunne diske opp med de mest fantastiske smaker som den enkleste ting i verden. Heldigvis har vi de valgmulighetene våre mødre og bestemødre ikke hadde, men at det er heldig er nok ikke alle enige i.

• Liker 1
Skrevet

TS, her tar du feil, rett og slett. Jeg og mange andre damer har ikke noe problem med å servere ferdigmat. 

Gjest chisandra
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke trekk meg inn i den suppa der - jeg kan servere de enkleste retter, direkte fra påsan om nødvendig. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...