Gå til innhold

Forkjølelse/allergi-symptomer, kun når jeg er sliten

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Får nysing, groggy stemme, tett og rennende nese, irriterte øyne, hodepine/vanskelig å tenke, slapp og tung i kroppen. Men kun hvis jeg er overarbeidet, lenge siden fridag osv... Er det vanlig å få allergisymptomer bare når man er sliten eller stresset? Noen som vet hva slags allergi det evt. kan være snakk om? Det er ikke pollen for symptomene er like hele året.

Har prøvd antihistaminer og nesespray. Syns det kanskje hjelper litt, men ikke nok. Er så slitsomt å føle seg "syk" hele tiden. :(

Anonymkode: 8a634...737

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn er jeg også. Kanskje kroppen sier fra om at du er for sliten? Jeg ble bedre når jeg fylte opp b12 lagrene mine. Kan du ha mangel på noe?

Anonymkode: dfaea...51f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler at influensaen er på vei når jeg er sliten, hjelper alltid med masse søvn og hvile.

Anonymkode: 5ba17...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sånn er jeg også. Kanskje kroppen sier fra om at du er for sliten? Jeg ble bedre når jeg fylte opp b12 lagrene mine. Kan du ha mangel på noe?

Anonymkode: dfaea...51f

Sjekket blodverdier og diverse for et par måneder siden. Hadde slike symptomer da også, men glemte å nevne akkurat det for legen... Alt var ihvertfall normalt på blodprøvene. Kanskje jeg bare må på allergiutredning...

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føler at influensaen er på vei når jeg er sliten, hjelper alltid med masse søvn og hvile.

Anonymkode: 5ba17...b83

Ja, det hjelper for meg også. Men sånn som jeg jobber har jeg veldig sjeldent muligheten til masse søvn og hvile, det blir med en fridag nå og da. =/

Hvis jeg har fri over ei langhelg f.eks. så holder jeg meg frisk i kanskje ei uke eller to før jeg blir "forkjølet" igjen. Veldig rart!

Anonymkode: 8a634...737

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...