Gå til innhold

Oscar-utdelingen 2017

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vises den på noen norske TV-kanaler? 

https://www.google.no/amp/oscar.go.com/news-amp/nominations/oscar-nominations-2017-view-the-complete-list-of-nominees

Skal du se på? Og hvem heier du på? :D

Jeg håper at nabolandene våre stikker av med en Oscar hver. Så heia Viggo Mortensen (Beste mannelige hovedrolle, captain fantastic) og "En mann kalt Ove" (Beste fremmedspråklige-film). :P

Men La La Land blir nok den store vinneren.

Natt til mandag skjer det! Hurra.

Anonymkode: 11d92...43a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker Oscar, favoritt delen er når vi ser de som har gått bort det siste året.

Anonymkode: e14f4...37e

Skrevet (endret)

Har dessverre ikke fått sett noen av filmene i år, da jeg har vært for dårlig til å komme meg på kino :( Men jeg krysser fingra for Hidden Figures og Moonlight av politiske grunner, og spesielt Mahershala Ali. Han er helt rå uansett, så jeg tviler ikke ett øyeblikk på at han fortjener å vinne (han vant jo også SAG), og jeg gleder meg til å endelig få sett alle filmene etterhvert. Heier også alltid på Viola Davis fordi hun er fantastisk.

Helt sprøtt at det ikke skal gå på TV i år. Vi trenger jo litt totalt unødvendig glitz og glam i disse tider.

Endret av Scherbatsky
  • Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper at nabolandene våre stikker av med en Oscar hver. Så heia Viggo Mortensen (Beste mannelige hovedrolle, captain fantastic) og "En mann kalt Ove" (Beste fremmedspråklige-film). :P

Anonymkode: 11d92...43a

Tipper Affleck tar best actor. Verken håper eller tror Ove tar best foreign, krysser fingrene for The Salesman fremfor Toni Erdmann.

Anonymkode: 2c08c...a9c

Skrevet

Men går det på tv? 

Anonymkode: cce5e...754

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men går det på tv? 

Ikke norsk tv nei....
Men tv2 danmark sender tror jeg.... enkelte kabel selskap har denne i norge

• Liker 1
Skrevet

Dager som dette er det skikkelig kjipt med så stor tidsforskjell, klarer ikke holde meg våken for å se :/ 

Har nesten ikke sett noen av de nominerte filmene, så har ikke noen forventninger om hvem som blir å vinne, men ryktes jo at La La Land kommer til å stikke av med noen seire :) gleder meg til å se den. 

Anonymkode: b11d6...f3a

Skrevet
11 timer siden, LetsPlay skrev:

Ikke norsk tv nei....
Men tv2 danmark sender tror jeg.... enkelte kabel selskap har denne i norge

Tusen takk for at du nevnte dette! Jeg har jo faktisk TV2 Danmark (takk, Get!) og fikk satt på opptak nå. Får jeg heller overleve de danske kommentatorene i pausene ;) 

Skrevet

Hidden Figures og Lion er de to filmene jeg heier på for beste film, men tror dessverre at La La Land vinner. La La Land var koselig, men jeg synes ikke den var så god som alle skulle ha det til.

Anonymkode: 12552...fd1

Skrevet

"Hacksaw Ridge" er min favoritt, men den vinner nok kun for Sound Editing. Ellers elsker jeg Isabelle Huppert, og spesielt hennes rolle i "Elle", men det blir vel Emma Stone? Jeff Bridges er en annen favoritt som jeg neppe tror vinner.

Viola Davis er sikret, og velfortjent. Veldig usikker på Best Actor. Kan Casey Affleck vinne, selv om den gamle sex-saken har blusset opp, eller får Denzel sin tredje Oscar? Og vil "Toni Erdmann" fortjent vinne beste utenlandske film, eller vil politikken rundt "The Salesman" gjøre at den går seirende ut?

Men om "City of Stars" ikke vinner beste sang, så blir jeg sur.

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men går det på tv? 

Det streames gratis på nettet. (Vent til reklamen er over, IKKE klikk på noen av linkene)

Skrevet

Ser på Dansk tv og blir mer og mer irritert på kommentatorene som ikke venter til reklamepausene før de snakker om kjolene osv. Jeg har sett flere i bakgrunnen som jeg ville høre. 

Skrevet
10 minutter siden, NordicViking skrev:

Det streames gratis på nettet. (Vent til reklamen er over, IKKE klikk på noen av linkene)

Takk! :D

Skrevet

Jeg skjønte ikke hva de sa på den danske sendinga, hvem var det som hadde blitt diska? Var det en som hadde ringt rundt til de i "juryen" (husker ikke hva det heter) og prøvd å påvirka de til å stemme på han ved å snakke fint om seg selv?

Anonymkode: e8aa5...dc8

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønte ikke hva de sa på den danske sendinga, hvem var det som hadde blitt diska? Var det en som hadde ringt rundt til de i "juryen" (husker ikke hva det heter) og prøvd å påvirka de til å stemme på han ved å snakke fint om seg selv?

Fikk ikke det med heller, men det var en i lydkategoriene regner jeg med. 

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Michael Bay sin film ble disket;

https://www.bleedingcool.com/2017/02/26/oscar-nominee-13-hours-disqualified-11th-hour/

Skrevet

Takk!

Skrevet

Hvor ser dere dette? Linken lenger oppi her var det så dårlig kvalitet på. VIL SE NÅÅÅ!

Anonymkode: dcd4d...037

Skrevet

How to get away with an Oscar :)

Skrevet

Haha, det blir morsomt med de fra den bussen. Hvis han ikke kødda da.

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ser dere dette? Linken lenger oppi her var det så dårlig kvalitet på. VIL SE NÅÅÅ!

Anonymkode: dcd4d...037

Jeg vet ikke på nett, men hvis du har dansk tv2 så blir det sendt der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...