Persephone Skrevet 25. februar 2017 #1 Skrevet 25. februar 2017 Jeg hadde egentlig avbestilt, men fikk fortsatt en forsendelse etter det. Er det mulig å sende den til bake og få refusjon?
Glitnir Skrevet 25. februar 2017 #2 Skrevet 25. februar 2017 Vet ikke hva Shaibox er, men er det postordreprodukter har du full angrerett ja. Dersom det har vært en avbestillingsfrist og du har holdt denne men likevel fått flere pakker, kan du også kreve at de dekker dine utgifter (porto). Ellers må du normalt betale den selv.
Persephone Skrevet 26. februar 2017 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2017 18 timer siden, Glitnir skrev: Vet ikke hva Shaibox er, men er det postordreprodukter har du full angrerett ja. Dersom det har vært en avbestillingsfrist og du har holdt denne men likevel fått flere pakker, kan du også kreve at de dekker dine utgifter (porto). Ellers må du normalt betale den selv. Jeg har i hvertfall ikke blitt informert om noen avbestillingsfrist, og har ikke funnet noe om det på siden deres. Men jeg tar og ringer dem i morgen og spør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå