Mamma1 Skrevet 11. desember 2004 #1 Skrevet 11. desember 2004 Tekst-tv har streika... Er det noe bra på tv i kveld eller er det best å finne seg en bok?
Gjest Lilleulv Skrevet 11. desember 2004 #3 Skrevet 11. desember 2004 Et vakkert sinn på TVnorge tror jeg det var Den skal jeg se!!
CecilieB Skrevet 11. desember 2004 #4 Skrevet 11. desember 2004 "Elsker deg for evig" på NRK2 er også en glimrende film. Danskene kan det med å lage god film, og så Mats Mikkelsen da!
Mamma1 Skrevet 11. desember 2004 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2004 Jeg har sett ett vakkert sinn for noen år siden, rette etter den kom, og jeg ble veldig skuffa... Men det er en bra film, i betydningen dyp.
Gjest Lilleulv Skrevet 11. desember 2004 #6 Skrevet 11. desember 2004 Jeg har sett ett vakkert sinn for noen år siden' date=' rette etter den kom, og jeg ble veldig skuffa... Men det er en bra film, i betydningen dyp.[/quote'] Jeg synes bare det er så rå handling jeg. Sett den før jeg også. Men blir sikkert ikke så bra å se den igjen for da skjønner jeg jo hele tiden hva som skjer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå