Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp kjøpt crest 3D white tannbleking som skal brukes hver dag i 14 dager i 30 minutter. Har veldig følsomme tenner, kan jeg bruke de annen hver dag i 15-20 minutter i stedenfor? Har fått hvite flekker på tennene av tidligere tannbleking som aldri forsvant, men med crest står det at disse hvite flekkene vil forsvinner etterhvert, men er redd de blir værende. Noen som har erfaring? :)

Anonymkode: 6c6f1...423

Videoannonse
Annonse
Gjest Gemini7
Skrevet

Har god erfaring m crest. Kan ikke huske at jeg fikk flekker.  Prøv deg frem m tid ift ising etc.  Bruker du dem litt kortere tid vil det nok bare gå litt langsommere 

• 9 måneder senere...
Skrevet

www.hvitenner.com  , Crest 3D . Jeg har kjøpte fra dem ! 

Anonymkode: 4114f...e74

Skrevet

Jeg vet at det finnes bleking for sensitive tenner av White Crest, kanskje du burde kjøpe dem i stedet? Vet ikke hvor pålitelig dette nettstedet er da. Jeg har fått venner til å kjøpe for meg når de har vært i USA så jeg har ikke kjøpt på internett.

Anonymkode: 30613...213

Skrevet

jeg bruker den for sensitive tenner, selv om jeg ikke har sensitive tenner. Better safe than sorry når det kommer til noe så viktig som tennene.

Anonymkode: d7f92...4ef

Skrevet

Jeg har prøvd Crest. Ikke samme typen som du, kanskje litt mildere. Men ja fikk ganske mye ising de første 2-3 dagene etterpå. Går over. :) Finnes en tannkrem mot ising som du kan få kjøpt på apoteket.

Har sluttet med Crest nå etter at de fikk oppmerksomhet for å være ganske farlige. Neste gang jeg vil bleke tennene går jeg til tannlegen.

Skrevet

Jeg ville aldri i verden brukt de i 14 dager i strekk.  Jeg får følsomme tenner bare etter EN gangs bruk!   Ville tatt annenhver dag 3 -4 ganger. Ferdig.  Husk å ikke børste tennene for hardt etterpå og ikke drikke syreholdig væske. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...