Gå til innhold

Hvilken klokke er kjøpesentre mindre travle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjørte nettopp bort til kjøpesenteret her jeg bor for å kjøpe diverse greier + middag, men der var det skilt om at alle parkeringsplassene under bygget i parkeringsanlegget var tatt, ikke jeg orket ikke å krige om de 50 parkeringsplassene rett foran matbutikken så jeg kjøre hjem igjen. 

Vil kjøpesenteret bli mindre folksomt i 4-5 tiden? :POg vil skiltet bli fjernet? Det regner veldig ute så man vet aldri 

Anonymkode: 976d4...78b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blør i øynene av overskriften.

Anonymkode: 250d2...d78

• Liker 18
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg også. Er folk virkelig så dårlige i norsk? 

Anonymkode: d1a9e...afb

• Liker 8
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Følger kg's rettskrivingsprogram :) 

• Liker 1
Skrevet

Hvilket klokkeslett

Anonymkode: 739b0...db6

• Liker 3
Skrevet

Hvem klokke!

Anonymkode: 3c375...40d

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjørte nettopp bort til kjøpesenteret her jeg bor for å kjøpe diverse greier + middag, men der var det skilt om at alle parkeringsplassene under bygget i parkeringsanlegget var tatt, ikke jeg orket ikke å krige om de 50 parkeringsplassene rett foran matbutikken så jeg kjøre hjem igjen. 

Vil kjøpesenteret bli mindre folksomt i 4-5 tiden? :POg vil skiltet bli fjernet? Det regner veldig ute så man vet aldri 

Gå inn på google. Skriv inn navnet på kjøpesenteret. Google vil da vise deg en grafe over når tid det er mindre folksomt. Jeg vil tro siste timen før stengning er roligere enn tidligere på ettermiddagen. 

Anonymkode: 0564f...b29

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvem klokke!

Nei, ikke hvem. Det er hvilket klokkeslett som AB sa. 

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal jeg på kjøpesenter på en lørdag, må jeg enten dra dit med det samme det åpner, eller 1 time før stengetid. 
Da får jeg oftest senteret "for meg selv" og kan velge og vrake i parkering :)

Anonymkode: 94d6f...1a8

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gå inn på google. Skriv inn navnet på kjøpesenteret. Google vil da vise deg en grafe over når tid det er mindre folksomt. Jeg vil tro siste timen før stengning er roligere enn tidligere på ettermiddagen. 

Anonymkode: 0564f...b29

Det kom ingenting opp 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skal jeg på kjøpesenter på en lørdag, må jeg enten dra dit med det samme det åpner, eller 1 time før stengetid. 
Da får jeg oftest senteret "for meg selv" og kan velge og vrake i parkering :)

Anonymkode: 94d6f...1a8

Jo sant det, men jeg tenkte å spise middag før kl 9 om kvelden :vetikke: Vil kjøpesenteret være mindre folksomt under middagstider f.eks. 4-6 = 

Skrevet

På en lørdag er det nok mindre folk rundt 18-18.30..

Anonymkode: 6ef0d...35a

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke alene

• Liker 1
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På en lørdag er det nok mindre folk rundt 18-18.30..

Anonymkode: 6ef0d...35a

De fleste kjøpesentre, hvertfall der jeg bor, stenger kl 18 om lørdagene

Skrevet (endret)

Da jeg jobbet på senter var den første og den siste timen de minst folksomme. Det er og min erfaring i ettertid.

Endret av Viernes
Skrevet
På 25.2.2017 den 15.32, AnonymBruker skrev:

Hvilken klokke? Er det mulig? Hvilket klokkeslett heter det. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg trodde helt oppriktig at de fleste forstår at man ikke henger seg opp i skrivefeil så lenge man forstår konteksten. Hvordan skal vi takle utlendinger til Norge når vi har så lite forståelse for språklige barrierer? Morgendagens overskrift i VG, "Nordmenn takler ikke skrivefeil - utlendinger med begrensede norskkunnskaper fratas statsborgerskap".

Før kl. 11-12 er det lite folk, er en del som kommer innom kjøpesenter ofte for å handle lunsj og det er trafikk inntil kl. 19 på kvelden, etter kl. 19 roer det seg betraktelig.

Anonymkode: 65733...a21

Skrevet
På 25.2.2017 den 15.42, AnonymBruker skrev:

Hvem klokke!

uææææ hvem er da helt feil det også. Jeg vill heller skrevet:  Når på døgnet er det minst travelt på kjøpesenter eller "hvilket klokkeslett"

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Snadder skrev:

uææææ hvem er da helt feil det også. Jeg vill heller skrevet:  Når på døgnet er det minst travelt på kjøpesenter eller "hvilket klokkeslett"

Hvem klokke er kjøpesentre mindre travle?

• Liker 1
Skrevet
På Saturday, February 25, 2017 den 15.46, AnonymBruker skrev:

Det kom ingenting opp 

Gi meg navnet på kjøpesenteret og jeg skal finne den til deg, lekende lett.

Anonymkode: f2741...dba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...