Gå til innhold

19 uker og null mage

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ikke noe mage og folk har begynt å påpeke og jeg føler at noe er galt.

Har sett på masse 19 ukers mager på Instagram og det virker som min er minst. Jeg er litt tykk fra før. 

Når kom din mage?

Anonymkode: 20a86...259

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ditt første svangerskap?

I mitt første svangerskap kunne ingen se at jeg var gravid før jeg var ca 25 uker på vei, selv om jeg var veldig tynn. Brukte vanlige klær frem til da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med min første var jeg langt over 20 uker før magen kom. Er litt lubben... med andre var jeg 17-18 uker da jeg fikk _litt_ mage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var rundt 30 uker til det så ut som en faktisk gravidmage, helt normalt i flg jordmor og babyen lå til og med litt over snitt i størrelse :-)

Anonymkode: 23ebe...077

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babymagen har poppet ut den siste uken hos meg, er ca halvveis - fjerde graviditet, men første gang jeg har kommet lengre enn uke syv

Anonymkode: c605f...bf7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hummel34

19 + 4 her, ingen mage og ikke lagt på meg. Men alt vel med baby i følge ul og jordmor. Har ca 10 kg ekstra og er lang, trodde magen skulle komme før, siden dette er nr to og de er tette. Men den gang ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er akkurat 18+0 idag og har nettopp fått mage. Virket nesten som om den "poppet" ut over natten her :- ) Jeg er overvektig, og ikke gått opp 1 kg foreløbig.

Anonymkode: bd89a...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt normalvektig, med typisk valke nederst på magen, ellers slank. Er nå i uke 26 og begynner endelig å se antydning til mage når jeg ikke har klær på. Den bittelille magen min kom på veldig kort tid, plutselig var den der en morgen :) 

Alle er forskjellige, sålenge ting ser greit ut ved kontroll/UL så er det ikke noe å bekymre seg for :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 21, det vises ikke mye, jeg ser mest litt oppblåst ut😂 Litt tjukk er jeg jo å....

Anonymkode: cbcbc...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kom i uke 19 (18+). Kunne ikke merke som mye før. Er 170 cm og opprinnelig 65 kg, så er ikke noe "tykk fra før". Hvis du selv definerer deg som en slik kroppstype, så er det helt mulig kroppen forandrer seg, mend det er vanskelig å se det ennå.

Magen min begynte å vokse jevnt etter uke 19.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...