Ny Bruker Skrevet 26. februar 2017 #22 Skrevet 26. februar 2017 Ikke alle får den. Tror det er vanligere å ikke få den stripen.
Arkana Skrevet 26. februar 2017 #24 Skrevet 26. februar 2017 Det er ikke alle som får det. Jeg fikk ingen mørk strek i noen av svangerskapene.
Mainecoon Skrevet 26. februar 2017 #25 Skrevet 26. februar 2017 Jeg er 34 uker på vei nå å la merke til en svaaaak strek for bare noen dager siden
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #26 Skrevet 26. februar 2017 17 timer siden, Geirfuglen skrev: Det er nok mindre vanlig enn hos oss som lett blir brune pga mye pigmenter i huden. Ser ut som det bare er 1/3 som får den. Jeg har veldig lys hud, type rødt hår/fregner og blir ikke brun. Jeg har likevel fått strek, men den er like lys som "brunfargen" jeg får om sommeren, så den er ikke så veldig godt synlig. Oppdaget den kanskje rundt 30 uker. Aner ikke hvor lenge den hadde vært der da. Anonymkode: 056f5...91a
Gjest Geirfuglen Skrevet 26. februar 2017 #28 Skrevet 26. februar 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har veldig lys hud, type rødt hår/fregner og blir ikke brun. Jeg har likevel fått strek, men den er like lys som "brunfargen" jeg får om sommeren, så den er ikke så veldig godt synlig. Oppdaget den kanskje rundt 30 uker. Aner ikke hvor lenge den hadde vært der da. Anonymkode: 056f5...91a Det finnes alltids unntak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå