Severus Skrevet 25. februar 2017 #1 Skrevet 25. februar 2017 Har prøvd å sett i butikkene på mitt lokale kjøpesenter, ønsker meg så gjerne en ny topp men alt er så sykt kort. Jeg bruker ca 42 i størrelse, så jeg er jo ikke akkurat tynn men toppene går jo så vidt til navelen. Armhullene er også for trange, å jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lengre. Jeg har timeglassfigur sies det, å ønsker meg noe som passer til det. Er lei av å gå i feltskjorte(selv om at militærgrønt er inn nå) og stripete gensere fra Russland. Så derfor spør jeg dere hyggelige damer på KG, om dere kan hjelpe meg?
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #2 Skrevet 25. februar 2017 Kan jeg spør om hva slags butikker du har?, er det cubus, lindex osv? Anonymkode: 00da4...881
Severus Skrevet 25. februar 2017 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2017 H&M,Cubus,Lindex,Vila,Vivikes(mora mi elsker den),B.Young,Vero Moda
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #4 Skrevet 25. februar 2017 1 time siden, Severus skrev: H&M,Cubus,Lindex,Vila,Vivikes(mora mi elsker den),B.Young,Vero Moda De har lange topper på Cubus og Lindex Anonymkode: 00da4...881 1
Severus Skrevet 25. februar 2017 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2017 Endte opp på B.Young da de selger Floyd her, å jeg liker buksene deres ganske godt.
KaDust Skrevet 25. februar 2017 #6 Skrevet 25. februar 2017 Jeg har gitt opp butikkene og handler omtrent bare på nett nå. Det er jo helt tragisk det de tar inn i butikkene for tiden. Tenk deg problemet når man er langt over gjennomsnittshøyden til kvinner i landet også!
Severus Skrevet 26. februar 2017 Forfatter #7 Skrevet 26. februar 2017 Jeg er kun 1.70, det er litt over gjennomsnittet å jeg føler det ofte jeg også. Bluser er det vanskeligste å finne. Føles som at de lages mest til radmagre babes uten pupper.
KaDust Skrevet 26. februar 2017 #8 Skrevet 26. februar 2017 Jeg er 183, topper og bluser er helt umulig å finne da midjen på plaggene starter der jeg har pupper. Skikkelig frustrerende og kun ha løse bluser eller oversized klære å velge mellom i overdeler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå