AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #1 Skrevet 25. februar 2017 Jeg jobber med masteroppgaven, har en deadline til mandag og sliter sånn med konsentrasjonen. Er egentlig sykemeldt, men vil bare bli ferdig så fortsetter. Er trøtt.. vil gjøre andre ting (sove, lese vg ti ganger osv..). Men nå sitter jeg her med pcn foran meg.....motivasjon hvor er du:( Noen andre? Anonymkode: f1992...524
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #2 Skrevet 25. februar 2017 Jeg har eksamen på tirsdag, så jeg er ikke helt i samme situasjon som deg. Jeg kjenner bare at stresset sniker seg på meg, noe som gjør at jeg bare vil distrahere meg med noe annet og ikke forholde meg til det. Har du mye igjen? Anonymkode: 300c6...dad
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #3 Skrevet 25. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har eksamen på tirsdag, så jeg er ikke helt i samme situasjon som deg. Jeg kjenner bare at stresset sniker seg på meg, noe som gjør at jeg bare vil distrahere meg med noe annet og ikke forholde meg til det. Har du mye igjen? Anonymkode: 300c6...dad Jeg skal levere oppgaven til veilederen søndag kveld, og føler selv at jeg har MYE å korrigere og endre. Så ja...:( Er det en stor eksamen du har? Anonymkode: f1992...524
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå