AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #1 Skrevet 25. februar 2017 Har bodd midt i en by hele livet, men nå skal vi flytte på landet omkranset av masse skog. Har ikke noe forhold til skog, og synes egentlig skog er skummelt. Ser for meg en mørk skog hvor man kan møte hvem som helst og hvor man går seg vill. Kan noen fortelle meg bra ting om skogen? Hvordan bruker man den best? Hva gjør man i skogen? Anonymkode: a76f7...bfd 1
hjertesukka Skrevet 25. februar 2017 #2 Skrevet 25. februar 2017 Samler kongler, hogger ved, setter opp fuglekasser,plukker mose til dekorasjon,tar fine månebilder,lager lekehytte eller utkikkstårn (om praktisk mulig), tar bilder av sjeldne dyr, plukker sopp og blåbær om høsten.
_popcorn_ Skrevet 25. februar 2017 #3 Skrevet 25. februar 2017 Du møter ganske mye mer "hvem som helst" i byen. Forskjellen er at i skogen så hilser man med ett nikk og ett smil, istedet for å snu seg bort. Men kan gå seg vill i skogen ja, men det kan man i byen også. Du kan bruke skogen veldig som du selv ønsker. Finn deg en lun plass og bruk som leseplass. Samle kongler, stein og grener og lag dekorasjoner. Samle råvarer og bruk i mat. Gå tur eller lag lag deg treningsløyper i den vanskelighetsgraden du ønsker.
Frida Skrevet 25. februar 2017 #4 Skrevet 25. februar 2017 Mitt råd er å venne deg til skog litt etter litt. Sett deg i skogkanten og kjenn på duften av skogbunnen. Se inn mellom trærne, se etter dyr og fugler. Etterhvert går du litt lenger inn i skogen, og bruker alle sanser. Du vil garantert få mange fine opplevelser.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #5 Skrevet 25. februar 2017 tør ikke gå alene i skogen, redd for å møte på villdyr og gale menn.... Anonymkode: d2f72...409
Gjest Coolaid Skrevet 25. februar 2017 #6 Skrevet 25. februar 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Har bodd midt i en by hele livet, men nå skal vi flytte på landet omkranset av masse skog. Har ikke noe forhold til skog, og synes egentlig skog er skummelt. Ser for meg en mørk skog hvor man kan møte hvem som helst og hvor man går seg vill. Kan noen fortelle meg bra ting om skogen? Hvordan bruker man den best? Hva gjør man i skogen? Anonymkode: a76f7...bfd Sager den ned og lager ved. Kjøp deg motorsag og vernebukse så er du good to go.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå