Gå til innhold

Helt konkret - hvordan brukes sexy kostyme? Er det vanlig med rollespill?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å overraske kjæresten (gjennom 5 år) med noe nytt når det kommer til sex. Jeg har i det siste tenkt på å skaffe meg et såkalt sexy kostyme. Jeg lurer bare på hvordan dette "brukes" i sexakten. For er det slik at dere bare tar på dere kostyme og så settes sexen i gang? Eller gjør dere mer ut av det som f.eks rollespill? Skriver dere en monolog på forhånd? Og fjernes kostyme før dere har sex? 

Jeg har lyst til å være en politikvinne eller stuepike, for øvrig. Hvis noen har noen tips på hvordan jeg kan leve ut en av disse rollene?

Anonymkode: c9ec3...53f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gjør du som du vil med. Samboeren min synes rollespill blir kleint, så han liker ikke når jeg prøver meg på det (jeg er ikke helt komfortabel med det selv, så det er helt greit :ler:). For oss holder det at jeg er i det sexy kostymet som meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt an på hva du vil og tror passer han best. Man trenger ikke ha rollespill for å bruke kostyme. Jeg har brukt en del stockings og sexy undertøy i de fleste variasjoner  og det har jeg på enten under klærne når vi har kveldsmat og sørger for at han får noen glimt av at jeg fikser meg på badet tidligere på kvelden. Eller så bare går jeg på badet og tar på kostyme og kommer ut å spør hva han syns så er det i gang :) noen ganger ber jeg om hjelp til å ta det på "hjelp jeg kan ikke finne ut av det nye trådete undertøyet jeg kjøpte " og det syns han er veldig tennende å hjelpe med. Så det forblir ikke lenge på hehe. Andre ganger er det sexy å bare legge seg på sengen og kaste seg over han når han kommer å legger seg. Eller gi han litt hoftesving dans /stripp i stua og pirre han 

Om du tenker på mer rollespill kostymer som sykepleier lærer politi osv så tror jeg du bør legge til litt rolle i det. Arrester han og tull litt eller kle på deg sexy schoolgirl outfit som du sitter å leser eller studerer med hjemme og si at han må komme å disiplinere deg så du greier prøven;) stuepike kryp rundt på gulvet å vask i høye hæler og strekk deg langt opp mot hyllen å tørk støv stående. Ikke la han røre deg bare pirr han og til slutt krabber du forførerisk over til han og tørker litt støv av staken hans hehehe :)

Men vær obs på at han kan syntes det er kleint g ikke hans kopp te. Greit å starte med undertøy bare og litt diskret rollespill i det og heller bli åpen med han å si at du tenner på rollespill og lurer på om han vil ha besøk av ei vaskedame senere :)

Endret av avida30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg/ vi har fotballdraktfetish og liker å ha sex i fotballdrakt/ shorts/ fotballstrømper eller bare ha det på og at kjæresten har det på når vi har sex. Men selv om vi kan bruke fotballklær utenom sexen (begge spiller fotball) så løper vi ikke først ut og spiller fotball før vi har sex med klærne på. 

Anonymkode: 6eff1...b5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en sexy golf-spiller kostyme. Er ikke noe rollespill som kreves, for idét kjærsten ser meg kaster han seg over meg :ler: Vi har sex med kostymet på. Bare trusa av. 

Utrolig kult å se reaksjonen hans sist gang. Var sikkert et år siden jeg hadde hatt det på, og vi hadde vært på golfbanen hele dagen (jeg spiller ikke), og på kvelden da han var i dusjen tok jeg det på og stod på soverommet å gjemte meg. Han drev å lette etter meg for å fortelle meg noe, men i det han fikk øye på meg sa han bare "Åh helvete! Forventa ikke det!" med et digert glis også var vi igang :fnise: 

Anonymkode: 6858f...929

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...