Perle Skrevet 25. februar 2017 #1 Skrevet 25. februar 2017 (endret) Tør ikke skrive mitt, da der var så sært/egenkomponert og skulle være så altfor lett gjenkjennelig) ( jada, jeg er ikke HKH Mette-Marit), og det begynner p bli noen år siden, men likevel..) Endret 25. februar 2017 av Perle
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #2 Skrevet 25. februar 2017 Hva har jeg og pappa til felles? Vi fyller alle hull Anonymkode: 11145...07b
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #3 Skrevet 25. februar 2017 Det var ikke det jeg hadde på mitt eget, men ett jeg leste et par år før jeg var russ selv: "Jug som pokker sa prinsessa og presset hodet til Pinnoccio ned i fanget sitt" Den gangen var det det morsomste jeg hadde lest. Jeg og ei venninne hadde et sammen og der hadde vi stjålet et sitat fra Tom Mathisen og Herodes Falsk: "Vi har ikke noen særlig tro på Gud og Gud har ikke noen særlig tro på oss" Anonymkode: 0bbca...97e
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #4 Skrevet 25. februar 2017 7 timer siden, Perle skrev: Tør ikke skrive mitt, da der var så sært/egenkomponert og skulle være så altfor lett gjenkjennelig) ( jada, jeg er ikke HKH Mette-Marit), og det begynner p bli noen år siden, men likevel..) Min var skikkelig boring: Man blir like svømmedyktig av å spise fisk, som man blir klok av å lese bøker. Venninna mi hadde: Min adresse er som før, opp en trapp og inn en dør. Jada, vi var kristenruss hehehe Brudern var "fylleruss" og hadde noe med øl... hmmm se om jeg husker den: Jo mer øl man drikker - jo mer går vettet ut, og det blir plass til mer øl? Hm noen som husker den ? var ikke akkurat sånn, men noe lignende Anonymkode: 40bc7...dcf
Marisana Skrevet 25. februar 2017 #5 Skrevet 25. februar 2017 "Wit beyond measure is man's greatest treasure" stod det på mitt
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #6 Skrevet 25. februar 2017 Hadde ikke slikt jeg og det var jeg glad for. Anonymkode: c163a...852
Citpensacola Skrevet 25. februar 2017 #7 Skrevet 25. februar 2017 Jeg var ikke russ, og fatter ikke at folk virkelig kan være så teite at de driver med slikt. Når jeg blir president skal jeg sørge for at alle som var aktive russ tidligere i livet blir sendt til en fangekoloni på Svalbard. 1
Prinsesse788 Skrevet 25. februar 2017 #8 Skrevet 25. februar 2017 "Jeg som er slik en veloppdragen pike kan ikke ha uoppdragne flasker" 🤦♀️
Gjest thejohan Skrevet 25. februar 2017 #9 Skrevet 25. februar 2017 Rødruss 1998 her, så mitt er så hindsides dårlig at jeg blir flau av å tenke på det.. "Enten skal jeg kjøpe meg hest eller gifte meg. For RI, det skal jeg....!" Assa.. Hva gir dere meg? Det der var det beste jeg fant, liksom? Kjære vene..
Gjest lipgloss Skrevet 1. mars 2017 #10 Skrevet 1. mars 2017 litt sent er i det tidligste laget synes jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå