Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

noen som har noen gode karma historier?

jeg tar meg selv i å tenke av og til på hvor dårlig behandlet jeg ble av en tidligere venninne, tidligere kollega og en halv-eks. Åpenbart har jeg ingen kontakt med personene i dag. Det er for det meste denne "venninna" som plager meg mest. 

Anonymkode: 3960c...456

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, ikke akkurat en god en, men det er den eneste karmahistorien jeg har🙈

I 8 klasse snakket jentegjengen om ball, og selvsagt var vi alle spente på hvem som ville være daten vår. Jeg sa et eller annet, og en jente i gjengen sa brått direkte til meg "Det trenger ikke du tenke på, ingen kommer til å be deg vet du". 

Vel, 10 klasse kom og det var tid for ball. En av de mest populære guttene på trinnet spurte meg om jeg ville være daten hans. Den jenta som sa at ingen kom til å be meg, hun ble aldri bedt av noen og dro alene.

Karma is a bitch😂

• Liker 14
Skrevet (endret)
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

noen som har noen gode karma historier?

jeg tar meg selv i å tenke av og til på hvor dårlig behandlet jeg ble av en tidligere venninne, tidligere kollega og en halv-eks. Åpenbart har jeg ingen kontakt med personene i dag. Det er for det meste denne "venninna" som plager meg mest. 

Anonymkode: 3960c...456

Ha ha. Ja, et par, men altså livet er for kort til å tenke over sånt og de karma-greiene virker så tragisk og så dumt. Kall det det det er for dere, hevn??? What goes around comes around eller hva enn noen kaller det. Å gjemme seg  bak ordet karma blir for dumt altså.
Jeg er ikke så hevnlysten og håper jeg slipper mer karma-prat.

Endret av fuglekvitter__
  • Liker 1
Skrevet

Exen min.

Lang historie kort: Møttes på ungdomsskolen. Jeg elsket han og kunne gjort alt for han. Han elsket meg også veldig mye, i starten ihvertfall. Jeg likte også å nyte livet, med røyking og alkohol. Han var avholds og hatet røyk. Han var veldig kontrollerende og veldig sjalu. Han fant ut et par ganger at jeg røyka og ble drit sur for det. Så jeg røykte veldig lite da jeg var sammen med ham men slutta aldri helt. 

Vi var på av noen ganger helt til videregående. 

En slektning av han voldtok meg på en fest. 

Jeg fikk skylda fra han. Jeg fikk utrolig dårlig selvbilde og samvittighet.

Han flere år senere,han som hatet fest og fyll og nikotin, begynte med snus, begynte å drikke og tilslutt narko :(

Har forsatt utrolig vondt av det siden jeg elsket han mer intenst enn jeg har følt .. Vet ikke hvordan det går med han idag.

Anonymkode: 2226a...531

Skrevet
17 timer siden, Spiteful skrev:

Hm, ikke akkurat en god en, men det er den eneste karmahistorien jeg har🙈

I 8 klasse snakket jentegjengen om ball, og selvsagt var vi alle spente på hvem som ville være daten vår. Jeg sa et eller annet, og en jente i gjengen sa brått direkte til meg "Det trenger ikke du tenke på, ingen kommer til å be deg vet du". 

Vel, 10 klasse kom og det var tid for ball. En av de mest populære guttene på trinnet spurte meg om jeg ville være daten hans. Den jenta som sa at ingen kom til å be meg, hun ble aldri bedt av noen og dro alene.

Karma is a bitch😂

Herregud, har vi innført denne dritt-skikken til Norge? Faen asså. Noe av det mest kvinnefiendtlige, angstskapende dritt for begge kjønn. Har alltid synes synd på amerikanerne som alltid må ha en date og liksom ikke bare kan gå og gjøre ting sjøl... Gammeldags tull! Helt meningsløst å dra en sånn anakronisme inn i vårt samfunn.

Anonymkode: 5ecf0...59c

• Liker 6
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, har vi innført denne dritt-skikken til Norge? Faen asså. Noe av det mest kvinnefiendtlige, angstskapende dritt for begge kjønn. Har alltid synes synd på amerikanerne som alltid må ha en date og liksom ikke bare kan gå og gjøre ting sjøl... Gammeldags tull! Helt meningsløst å dra en sånn anakronisme inn i vårt samfunn.

Anonymkode: 5ecf0...59c

Denne "dritt-skikken" har vært innført i flere år... Iaf siden 2011. Er forøvrig enig. Hadde russeball i Januar, men verken jeg eller vennene mine gadd å dra. Hadde heller jentekveld hjemme hos meg

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Exen min.

Lang historie kort: Møttes på ungdomsskolen. Jeg elsket han og kunne gjort alt for han. Han elsket meg også veldig mye, i starten ihvertfall. Jeg likte også å nyte livet, med røyking og alkohol. Han var avholds og hatet røyk. Han var veldig kontrollerende og veldig sjalu. Han fant ut et par ganger at jeg røyka og ble drit sur for det. Så jeg røykte veldig lite da jeg var sammen med ham men slutta aldri helt. 

Vi var på av noen ganger helt til videregående. 

En slektning av han voldtok meg på en fest. 

Jeg fikk skylda fra han. Jeg fikk utrolig dårlig selvbilde og samvittighet.

Han flere år senere,han som hatet fest og fyll og nikotin, begynte med snus, begynte å drikke og tilslutt narko :(

Har forsatt utrolig vondt av det siden jeg elsket han mer intenst enn jeg har følt .. Vet ikke hvordan det går med han idag.

Anonymkode: 2226a...531

Jeg skjønner at du ikke ønsker slike mennesker noe godt altså, det virker jo helt grusomt, men historien din er jo sjelden.
De færreste har opplevd det der, men det er jo flere der ute som du kunne ha pratet med som kunne gitt deg råd på veien antar jeg?

Så kjedelig at alle andre skylder på deg - ut i fra det du skriver om han vennene din eller hva enn dette skal være så ville jeg ikke hatt så mye kontakt med han mtp det han holder på meg (i følge deg). :) 

Skrevet

På sett og vis min far. Han ville skilles da jeg var 15 og dro fra meg og mamma for å leve ut singel- og karrierelivet i Asia. Han sa at han ikke ville ha kone og var ferdig med familieliivet. Han kunne til nøds ha kjæreste. Jobb og penger var det eneste som sto i hodet på han.  Han fant seg etterhvert kjæreste som har vist seg å være den største drittkjerringa i manns minne. Hun fant fort ut at de skulle gifte seg og få barn. Nå sitter han stuck i Norge med kone, barn og gjeld og har blitt verdens største tøffel. Han har ikke noe liv, han eksisterer bare og får kjeft dagen lang av kona si. 

En jeg kjenner var utro mot dama og ble etterhvert sammen med hun som han var utro med. Etter to år var hun utro mot han og dumpet han. Han ville tilbake til hun forrige dama, men hun hadde så klart gått videre.

Anonymkode: 9f874...313

Skrevet

En Veninne av meg som altid skulle vere bedre likte store muskel menn og idag er jeg sammen me en uber veltrent fyr og hu med en halv homo haha karma .. og hu hadde lagt på seg og jeg gått ned i vekt og hu plaga meg om vekta før

• 4 år senere...
Skrevet

Flere historier? 

Anonymkode: 6f4bd...4df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...