Månestrålen Skrevet 24. februar 2017 #1 Skrevet 24. februar 2017 Hei! Er det noen som har noen erfaringer med denne sprayen som de vil fortelle litt om?
Arkana Skrevet 24. februar 2017 #2 Skrevet 24. februar 2017 Tenker du på Syntocinon? Jeg fikk dette etter at eldstemann (og muligens også lillebror) var født. Jeg hadde lav melkeproduksjon og treg utdrivelse og fikk denne sprayen på Ammepoliklinikken. Den hjalp dessverre ikke for min del og ammingen måtte legges på hylla med begge to, men det var et sammensatt problem og ikke bare pga treg utdrivelse så den utgjør nok større forskjell hos de som bare har dette.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2017 #3 Skrevet 24. februar 2017 Syntocinon var det som måtte til her. Ingenting annet fungerte. Et par dager med den så var alt på plass. Anonymkode: 77394...5b0
Månestrålen Skrevet 24. februar 2017 Forfatter #4 Skrevet 24. februar 2017 Takk for svar! Jeg sliter også med å få i gang ammingen, og skulle gjerne testet den sprayen. Har lest mye om den på nettet, og det ser ut til at de fleste har god effekt av den. Legen min har dessverre tatt ferie, så jeg får ikke prøvd det ut før om min 4uker. 😞
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #5 Skrevet 25. februar 2017 8 timer siden, Månestrålen skrev: Takk for svar! Jeg sliter også med å få i gang ammingen, og skulle gjerne testet den sprayen. Har lest mye om den på nettet, og det ser ut til at de fleste har god effekt av den. Legen min har dessverre tatt ferie, så jeg får ikke prøvd det ut før om min 4uker. 😞 Kan du ikke ta kontakt med en annen lege eller fødeavdelingen der du fødte istedet? Anonymkode: e12d3...63d
Månestrålen Skrevet 25. februar 2017 Forfatter #6 Skrevet 25. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke ta kontakt med en annen lege eller fødeavdelingen der du fødte istedet? Anonymkode: e12d3...63d Joda. Jeg må nok det! 🙂 Men når en sitter uten bil, og bor noen timer unna det meste, så er det ikke alltid så lett. Har vært mye dårlig etter fødselen også, men det begynner heldigvis å gå seg til. 😊
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #7 Skrevet 25. februar 2017 Funker som fjell for min del! Hvis legen din er på ferie må du kontakte fødeavd ASAP!! Kan ikke vente i 4 uker på å få ammingen i gang! Anonymkode: a750d...a68
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #8 Skrevet 25. februar 2017 Det redda ammingen her også, hovedsakelig LGA sugesvakt barn. Jeg fikk resept fra fastlegen, men pga leveringsproblemer var det ingen apotek som hadde dem, dette var i okt, så fikk et par flasker fra sykehuset! Så ring å spør om resept, så henter du på apoteket nær deg eller nettapotek :-) Anonymkode: 08027...2f4
ajarRun Skrevet 25. februar 2017 #9 Skrevet 25. februar 2017 Jeg brukte det i et par uker, men merket ingen forskjell. Ubrukelig. 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #10 Skrevet 25. februar 2017 3 timer siden, Månestrålen skrev: Joda. Jeg må nok det! 🙂 Men når en sitter uten bil, og bor noen timer unna det meste, så er det ikke alltid så lett. Har vært mye dårlig etter fødselen også, men det begynner heldigvis å gå seg til. 😊 Så lenge du har resept, kan du bestille medisin på nettet og få det sendt i posten/levert på døra. Anonymkode: a750d...a68
krolle Skrevet 25. februar 2017 #11 Skrevet 25. februar 2017 16 timer siden, Månestrålen skrev: Takk for svar! Jeg sliter også med å få i gang ammingen, og skulle gjerne testet den sprayen. Har lest mye om den på nettet, og det ser ut til at de fleste har god effekt av den. Legen min har dessverre tatt ferie, så jeg får ikke prøvd det ut før om min 4uker. 😞 Jeg brukte det et par uker pga baby som slet med å suge og fort sovnet ved brystet så hun fikk ikke i seg så mye av gangen. Måtte fullpumpe og supplere med nan i blant i starten. Kunne sikkert stoppet tidligere, men noen uker med det gjorde susen, og har nå fullammet siden hun var 3 uker gammel. Vi fikk en flaske av ammepoliklinikken på Ullevål, og deretter en resept fra helsesøster på helsestasjonen da fastlegen var litt treg. De hadde visst en bunke liggende fra barnelegen til slike tilfeller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå