Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange dager jobber dere hver mnd? Jobber dere full uke? 

Anonymkode: 5b13d...9da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

25-27 vil jeg tro. Jobber aldri full uke, på søndagene liker jeg å ligge på sofaen og spise bacon naken og bakfull.

• Liker 1
Skrevet

20-22. Jobber fullstilling, men kun man-fre

Skrevet

Ca. 18,5 dager i snitt per mnd. når ferie og off.fri/helligdager er fratrukket.

Anonymkode: 55b73...7ea

• Liker 1
Skrevet

Mellom 12 og 20, avhengig av ekstravakter :) Tre forskjellige jobber, små stillinger på alle stedene

Skrevet

21,33

Anonymkode: f5dda...f91

Skrevet

Har 80% stilling, men jobber i praksis ca. 95%. Har kanskje fri en ukedag i måneden, pluss helger, så... rundt 21.

Skrevet

0 :)

Anonymkode: 4f169...362

Skrevet

Er student så jobber 10-15 dager i måneden, litt mindre rundt eksamen og fulltid i ferier.

Skrevet

Jeg er heldig som har mulighet til en mer fri jobb. Er 80%stilling med mye hjemmekontor. Mye av jobben består i å reise rundt i bedrifter osv. Jeg kan si at jeg på en måte jobber "hver dag",men at jeg ikke fysisk må befinne meg på jobben hver dag. Det er da faste møter jeg må være med på og når vi er i bedrifter eller ute på kurs så må vi jo være der..Jeg er i Stavanger og holder helgekurs akkurat nå og må være her til Søndag kveld før jeg drar til Oslo.

Gjest AvocadoMelon
Skrevet

Jobber 8 dager i mnd 7,5 timer per vakt. 100% student 

Skrevet

Jobbet ca 25-26 dager da jeg hadde jobb. Fulle uker og annenhver lørdag.

Anonymkode: 18283...a18

Skrevet

Det vil jo variere fra måned til måned, alt etter dager i måneden og helligdager/feriedager. Men jeg jobber 5 dager pr uke, 7,5 timer pr dag, har 100% stilling.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...