Lano1 Skrevet 24. februar 2017 #1 Skrevet 24. februar 2017 Har holdt på med en fyr altfor lenge, ca. 1 år, uten at vi egentlig har kommet noen veg. Ingen av oss ligger med andre, vi har en del kontakt, nesten hver dag, og vennene våres vet om "oss". Likevel får jeg han ikke til å ville gå inn i ett forhold. Vi har ikke møtt hverandres familier. Når vi er sammen, også rundt andre ser han mye på meg og har intense blikk som i hvertfall ikke jeg har med noen andre. Han bryr seg om meg, og hvordan jeg har det, og jeg vet han hadde stilt opp hvis jeg trengte det. Men noen ganger trekker han seg litt tilbake, og tar null initiativ til kontakt - det gjør meg veldig forvirret. Jeg maser ikke på han, det går noen dager og plutselig tar han masse kontakt igjen. Det går gjerne 4-6 uker mellom hver gang han trekker seg tilbake, og jeg skjønner like lite hver gang .. Har noen en forklaring?
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2017 #2 Skrevet 24. februar 2017 Du må spørre han. Og faktisk tørre å gi han et tupp bak. Ett år er lang tid med surring om du vil mer. Anonymkode: c889a...754
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2017 #3 Skrevet 24. februar 2017 Ikke offisielle etter 1 år? På tide med en alvorsprat. at du ikke kan ta denne praten etter 1 års bekjentskap lover ikke bra heller. Kanskje underbevisstheten din sier det er noe som ikke stemmer, men du tør ikke stikke hull på blemma, bare sier det jg, siden du hendvender deg til kg. ellers lykke til! Anonymkode: 40d9d...a81 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2017 #4 Skrevet 24. februar 2017 Han vil ha pose og sekk. Sex og fast dame men ikke forhold. Skjønner ikke at du gidder å sitte på ventegjerdet så lenge. Åpenbart at du ikke er den som omvender han til å ønske eller føle seg klar for et forhold. 4-6 uker mellom hver gang høres ut som en fuckbuddy for meg og mest sannsynlig har han andre fuckfriends han utnytter i mellomtida og rullerer på dere og får dere til å føle dere spesielle med ord men ikke så mange handlinger. Anonymkode: 561ae...eb7 1
Gjest noe tilfeldig Skrevet 24. februar 2017 #5 Skrevet 24. februar 2017 Uansett hva han vil bør du tenke på hva du vil; er du villig til å investere mer tid og følelser i noen som potensielt plutselig forsvinner ut av livet ditt til fordel for "noe bedre"? Noen som ikke vil forplikte seg helt til deg..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå