AnonymBruker Skrevet 24. februar 2017 #1 Del Skrevet 24. februar 2017 Jeg ser det er en del som har begynt å selge t-lys med plastkopp. Jeg vil tro at dette er trygt ellers hadde de vel ikke turt å gjøre det. Men jeg greier ikke helt å la være å tenke at det kan være en sikkerhetsrisiko? Anonymkode: 37e70...eb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 24. februar 2017 #2 Del Skrevet 24. februar 2017 De har eksistert lenge men det er en sikkerhetsrisiko og jeg har sett flere steder at brannvesenet advarer mot dem. Telys i metalkopp kan jo selvfølgelig også være brannfarlige, men metallet brenner i det minste ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tummy Skrevet 6. mars 2017 #3 Del Skrevet 6. mars 2017 T lys, jeg har sett to ganger at, når T lyset brenner nesten ned blir koppen også oppvarmet, searinen lager en lite. Searin damp sky som ligger oppi koppen. Så tar det fyr, det brenner fra hele koppen som om det skulle vært sprit eller bensin. Og det er vanskelig å blåse ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #4 Del Skrevet 8. mars 2017 På 06.03.2017 den 18.54, Tummy skrev: T lys, jeg har sett to ganger at, når T lyset brenner nesten ned blir koppen også oppvarmet, searinen lager en lite. Searin damp sky som ligger oppi koppen. Så tar det fyr, det brenner fra hele koppen som om det skulle vært sprit eller bensin. Og det er vanskelig å blåse ut. Rart at det er lov å selge de. Anonymkode: 37e70...eb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HappyWaffle Skrevet 8. mars 2017 #5 Del Skrevet 8. mars 2017 Ei venninne brukte sånne helt til plastkoppen tok fyr og freste stearin over alt, som igjen ville gjort ting lett antennelig. Livsfarlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå