AnonymBruker Skrevet 24. februar 2017 #1 Del Skrevet 24. februar 2017 Jeg har fått time til filler i nasiolabiale foldene langs munnen.. Det er hos en lege hos en anerkjent klinikk og alt ligger til rette for at det skal være grei prosedyre.. Meb når jeg skulle google nasiolabial fillers, kommer "gome wrong" opp- og jeg var så dum at jeg leste en del saker fra utlandet der folk skriver de har fått en blålilla linje som står opp fra huden i stedet for utglatting av rynken.. Infeksjoner etc, og folk som skriver at dett virkelig ikke er verdt det. Jeg blir selvsagt skremt og tenker "tenk HVIS", og begynner å få kalde føtter.... Erfaringer? Anonymkode: 855d0...118 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2017 #2 Del Skrevet 24. februar 2017 Jeg fikk ujevne klumper som syntes godt. Sånne som noen får når de fyller leppene. Det så ut som store underjordiske kviser i rette linjer fra nesen til munnen. Anonymkode: 68734...e10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gemini7 Skrevet 24. februar 2017 #3 Del Skrevet 24. februar 2017 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk ujevne klumper som syntes godt. Sånne som noen får når de fyller leppene. Det så ut som store underjordiske kviser i rette linjer fra nesen til munnen. Anonymkode: 68734...e10 Ouch.. kan jeg spørre hvor du fikk dette foretatt? Hos lege el sykepleier? Måtte du sette sånn middel som oppløser filleren igjen eller vente til det gikk over? Har også hatt lyst til dette når jeg ser fine bilder, men skeptisk ... Endret 24. februar 2017 av Gemini7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #4 Del Skrevet 25. februar 2017 11 timer siden, Gemini7 skrev: Ouch.. kan jeg spørre hvor du fikk dette foretatt? Hos lege el sykepleier? Måtte du sette sånn middel som oppløser filleren igjen eller vente til det gikk over? Har også hatt lyst til dette når jeg ser fine bilder, men skeptisk ... Hos lege. Han prøvde å massere vekk klumpene men det ble ikke noe særlig bedre og ville ikke sprøyte noe mer inn i huden. Det så ok ut etter ca seks måneder. Jeg kommer ALDRI til å gjøre det igjen! Jeg følte meg så sykt dum fordi det hendte pga at jeg var så forfengelig. Anonymkode: 68734...e10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #5 Del Skrevet 26. februar 2017 På 25.2.2017 den 12.17, AnonymBruker skrev: Hos lege. Han prøvde å massere vekk klumpene men det ble ikke noe særlig bedre og ville ikke sprøyte noe mer inn i huden. Det så ok ut etter ca seks måneder. Jeg kommer ALDRI til å gjøre det igjen! Jeg følte meg så sykt dum fordi det hendte pga at jeg var så forfengelig. Anonymkode: 68734...e10 Åh nei... nå begynner jeg virkelig å få kalde føtter ;( ts Anonymkode: 855d0...118 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #6 Del Skrevet 26. februar 2017 Ånei, er dette normalt? Jeg har bestilt time neste måned da jeg også ønsker å ta filler på akkurat samme sted!! Håper noen har noen bedre erfaringer! Anonymkode: 81929...47a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #7 Del Skrevet 26. februar 2017 Jeg er fornøyd med filler der pleier alltid å massere litt selv også første dagen, følger litt med at det ikke klumper seg. Anonymkode: 98131...493 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #8 Del Skrevet 26. februar 2017 Jeg fikk ikke små klumper, men hele området med filler så hovent ut i minst åtte måneder. Det ble litt utstående sjimpanse"mule" eller hva jeg skal si. Anonymkode: 8b872...25b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lipgloss Skrevet 28. februar 2017 #9 Del Skrevet 28. februar 2017 huff,håper dere kommer til fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #10 Del Skrevet 1. mars 2017 12 timer siden, lipgloss skrev: huff,håper dere kommer til fornuft. jeg gjorde.. har kansellert og bestilt annen behandling i stedet ts Anonymkode: 855d0...118 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lipgloss Skrevet 1. mars 2017 #11 Del Skrevet 1. mars 2017 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg gjorde.. har kansellert og bestilt annen behandling i stedet ts Anonymkode: 855d0...118 så bra 😊 godt å høre😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #12 Del Skrevet 2. mars 2017 På 26.2.2017 den 21.04, AnonymBruker skrev: Jeg fikk ikke små klumper, men hele området med filler så hovent ut i minst åtte måneder. Det ble litt utstående sjimpanse"mule" eller hva jeg skal si. Anonymkode: 8b872...25b Da ble det lagt alt for mye! Anonymkode: 98131...493 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #13 Del Skrevet 3. mars 2017 Jeg fikk injisert restylane for noen år siden. Resultatet ble litt bedre, litt ujevn dvs den ene linja så bedre ut enn den andre. De brukte 1 ml totalt. Syns effekten var så beskjeden at jeg bruker heller pengene på noe mer fornuftig. Anonymkode: 893fa...e35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #14 Del Skrevet 3. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk injisert restylane for noen år siden. Resultatet ble litt bedre, litt ujevn dvs den ene linja så bedre ut enn den andre. De brukte 1 ml totalt. Syns effekten var så beskjeden at jeg bruker heller pengene på noe mer fornuftig. Anonymkode: 893fa...e35 Hadde du litt rynker, eller mye rynker? I motsetning til ts, ønsker jeg å ta filler. Men da Juvederm. Anonymkode: 81929...47a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #15 Del Skrevet 3. mars 2017 Jeg er interessert i å gjøre det samme, men jeg har ikke dype linjer. Jeg tenker at i motsetning til f.eks. Botox, kan man fjerne Restylane/Juvederm om resultatet ikke blir fint. Mao. må du ikke gå rundt med et stygt resultat om du skulle være riktig uheldig. Hadde det vært en dårlig behandling, hadde nok ikke klinikker fortsatt å gjøre det. Viktig å gå til noen som har lang erfaring og vet hva de gjør. Anonymkode: 250d7...2f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #16 Del Skrevet 3. mars 2017 Googlet disse linjene, og slike har jeg faktisk hatt hele livet. Og datteren min på 2 år har arvet de etter meg. Visste ikke at dette ble sett på som et skjønnhetsproblem 🙊 Anonymkode: ea50b...3a6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 3. mars 2017 #17 Del Skrevet 3. mars 2017 Rart med disse linjene, har en venninne som år yngre som har veldig tydelige linjer fra nese til munn, jeg er snart 44 og har de ikke i det hele tatt. Må være noe arvelig ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #18 Del Skrevet 3. mars 2017 Jeg har hatt fillers der siden jeg var ca 25 og nå er jeg 40. Bare et par ganger har jeg hatt problemer med klumper men det er ikke verre enn at det går an å massere de bort. Det forsvinner jo også av seg selv i løpet av seks mnd. Anonymkode: 88a40...0d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #19 Del Skrevet 3. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt fillers der siden jeg var ca 25 og nå er jeg 40. Bare et par ganger har jeg hatt problemer med klumper men det er ikke verre enn at det går an å massere de bort. Det forsvinner jo også av seg selv i løpet av seks mnd. Anonymkode: 88a40...0d9 Hva var grunnen til at du fikk klumper? Hvor lang tid tok det når du masserte de bort, til de gikk bort? Jeg skal gjøre det for første gang. Usikker om jeg skal ta 1/2 eller 1 ml. jeg er redd for at 1 ml kanskje kan bli litt mye, men samtidig kan det jo hende at 1/2 er for lite, og at det da blir "bortkastede" penger. Anonymkode: 81929...47a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #20 Del Skrevet 3. mars 2017 Jeg har brukt filler (flere typer) i dette området i 4-5 år. Jeg har vært hos ulike behandlere men aldri opplevd noe av det som beskrives her. Det er ikke bare mengden ml som avgjør resultatet, men også tykkelsen på filleren. Fillere kommer i flere ulike tykkelser. Det høres ut som noen her har fått for tykk filler. Jeg er veldig fornøyd med resultatet og fortsetter derfor med denne type behandling. Det eneste jeg har opplevd er at jeg har blitt veldig blå og litt hoven. Blåmerkene forsvant etter 5-6 dager og hevelsen en dag. Et tips er derfor å ta noen dager fri fra jobb etter behandling. 😃👍🏼 Anonymkode: c3220...cc9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå