Gjest Elastica Skrevet 24. februar 2017 #1 Del Skrevet 24. februar 2017 (endret) Jeg har savnet KG. Dorullkurvene, karbonadedeig-tråden, Antoinettes perfekte pasta bolognese (dukket den forresten noensinne opp?), ketchup-tråden. Ja, i det hele tatt, den litt rare, sære KG-verdenen. Gode gamle smilefjes, hetsen i sene nattetimer (AnonymBruker ), puletråden til Ashera. Så da kikket jeg likesågodt en liten tur innom igjen. Endret 24. februar 2017 av Elastica Feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 25. februar 2017 #2 Del Skrevet 25. februar 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 25. februar 2017 #3 Del Skrevet 25. februar 2017 Men, fikk vi noensinne Antoinettes oppskrift på pasta bolognese? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 25. februar 2017 #4 Del Skrevet 25. februar 2017 (endret) Velkommen tilbake, Elastica! Veldig glad for å se deg igjen! Endret 25. februar 2017 av Grønt blad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 25. februar 2017 #5 Del Skrevet 25. februar 2017 Akkurat nå, Grønt blad skrev: Velkommen tilbake, Elastica! Veldig glad for å se deg igjen! :hurra: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 25. februar 2017 #6 Del Skrevet 25. februar 2017 @Antoinette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 2. mars 2017 #7 Del Skrevet 2. mars 2017 Tror jeg husker deg fra gamle dager @Elastica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå