Gjest Elastica Skrevet 24. februar 2017 #1 Skrevet 24. februar 2017 (endret) Jeg har savnet KG. Dorullkurvene, karbonadedeig-tråden, Antoinettes perfekte pasta bolognese (dukket den forresten noensinne opp?), ketchup-tråden. Ja, i det hele tatt, den litt rare, sære KG-verdenen. Gode gamle smilefjes, hetsen i sene nattetimer (AnonymBruker ), puletråden til Ashera. Så da kikket jeg likesågodt en liten tur innom igjen. Endret 24. februar 2017 av Elastica Feil
Gjest Elastica Skrevet 25. februar 2017 #3 Skrevet 25. februar 2017 Men, fikk vi noensinne Antoinettes oppskrift på pasta bolognese?
Grønt blad Skrevet 25. februar 2017 #4 Skrevet 25. februar 2017 (endret) Velkommen tilbake, Elastica! Veldig glad for å se deg igjen! Endret 25. februar 2017 av Grønt blad
Gjest Elastica Skrevet 25. februar 2017 #5 Skrevet 25. februar 2017 Akkurat nå, Grønt blad skrev: Velkommen tilbake, Elastica! Veldig glad for å se deg igjen! :hurra:
Gjest padawan Skrevet 2. mars 2017 #7 Skrevet 2. mars 2017 Tror jeg husker deg fra gamle dager @Elastica
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå