Arabella Skrevet 24. februar 2017 #21 Skrevet 24. februar 2017 (endret) 1 time siden, ricecrispies skrev: Enkelte går bare inn i tråder for å spre kvalme. Helt unødvendig. På grunnlag av mitt eneste innlegg, hvor jeg foreslår å bruke søkefunksjonen, i og med at det er flerfoldige tråder om uføre og trygd, konkluderer du med at min eneste hensikt er å spre kvalm. Ja, det heter kvalm, ikke kvalme. Ditt innlegg er jo særdeles adekvat. Eller? Endret 24. februar 2017 av Arabella 2
Gjest ricecrispies Skrevet 24. februar 2017 #22 Skrevet 24. februar 2017 10 minutter siden, Arabella skrev: På grunnlag av mitt eneste innlegg, hvor jeg foreslår å bruke søkefunksjonen, i og med at det er flerfoldige tråder om uføre og trygd, konkluderer du med at min eneste hensikt er å spre kvalm. Ja, det heter kvalm, ikke kvalme. Ditt innlegg er jo særdeles adekvat. Eller? Godt du fikk rettet opp i kvalm. Fint for deg. 😄 Det var forresten ikke deg jeg siktet til heller.
Arabella Skrevet 24. februar 2017 #23 Skrevet 24. februar 2017 (endret) 2 timer siden, chisandra skrev: Dere to: Når temaet er så klart og tydelig i overskriften, hvorfor går dere inn i tråden? Overskriften lyder: Uføretrygd. Dette sier ingen verdens ting om hva spørsmålet er. Hva har du selv bidratt med så langt, som hjelper TS? Endret 24. februar 2017 av Arabella 1
Arabella Skrevet 24. februar 2017 #24 Skrevet 24. februar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg for min del er lei av folk som ikke svarer på ts sitt spørsmål og heller kritiserer ts på hvorfor h*n ikke gjorde ditt og datt. Gå heller ut . Anonymkode: 7ebd1...6b4 Hvorfor er du i tråden? Jeg kan ikke se at du har svart TS.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2017 #25 Skrevet 24. februar 2017 15 minutter siden, Arabella skrev: Overskriften lyder: Uføretrygd. Dette sier ingen verdens ting om hva spørsmålet er. Hva har du selv bidratt med så langt, som hjelper TS? Kutt ut nå. Ta til deg kritikken og la være å kverulere. Anonymkode: 91b40...22a 1
Arabella Skrevet 24. februar 2017 #26 Skrevet 24. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kutt ut nå. Ta til deg kritikken og la være å kverulere. Anonymkode: 91b40...22a Du har ingenting med å kommandere meg til noe som helst! Hva med deg selv? Du har heller ikke svart TS. Jeg kverulerer ikke. Jeg tar til motmæle mot dere som kritiserer meg, men som selv ikke har skrevet et kvidder som hjelper TS.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2017 #27 Skrevet 24. februar 2017 3 timer siden, Million skrev: Jeg var ikke på noen arbeidsutprøving før jeg ble innvilget uføretrygd. Dette var i 2005/2006. Jeg var til diverse eksperter og behandlinger, men altså ikke arbeidsutprøving. Hvorfor måtte du ikke prøves i arbeid? Anonymkode: 0b7d7...903 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2017 #28 Skrevet 24. februar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det mange som har fått innvilget uføretrygd uten å ha vært på arbeidsutprøving? Anonymkode: e291a...e64 Ikke mange. Det er svært syke folk som uføretrygdes direkte. De fleste tynes først til beinet og tvinges til behandling eller arbeidsutprøving i attføringsbedrifter. Anonymkode: 2d01f...395
Million Skrevet 24. februar 2017 #29 Skrevet 24. februar 2017 (endret) 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor måtte du ikke prøves i arbeid? Anonymkode: 0b7d7...903 Det husker jeg ikke. Det er litt over ti år siden jeg ble uføretrygdet, og enda flere år før det siden jeg var på først midlertidig uføretrygd og deretter AAP. Jeg fungerte jo ikke i jobben jeg hadde og som jeg i utgangspunktet ble sykemeldt fra, og det var en jobb jeg elsket, så hvorfor skulle jeg fungere i noen annen? Endret 24. februar 2017 av Million
Gjest antbug Skrevet 24. februar 2017 #30 Skrevet 24. februar 2017 (endret) 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Tviler heldigvis på at det er så lett nå. Det var lettere før, dessverre. Anonymkode: aaa0e...6a4 Dessverre? Du mener at de burde vært strengere før også, ikke sant? Jeg tror de ødela mange liv med å slenge uføretrygd etter unge mennesker. Da jeg ble alvorlig skadet i midten av tjueårene mente de det var best å søke om uføre med det samme, for jeg ville neppe bli bra. Jeg er så inderlig glad for at jeg ikke trodde på dem og var sterk nok til å nekte, for jeg ble helt frisk igjen. Får frysninger av å tenke på at jeg kunne havnet utenfor arbeidslivet i så ung alder. Edit: og der så jeg det lille ordet "heldigvis". Sorry, bare glem det! Endret 24. februar 2017 av antbug
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2017 #31 Skrevet 24. februar 2017 3 timer siden, Antoinette skrev: Gå inn på Google søk opp uføretrygd + kvinneguiden og les..... seriøst, det er over 200 emnetråder med ordene enten uføre, ufør eller uføretrygd. Mange er dagsferske. Dette er et forum og brukerne har lov til å opprette tråder. Kom deg ut av tråden istedenfor å irritere deg over den. Anonymkode: 7ebd1...6b4 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2017 #32 Skrevet 24. februar 2017 20 minutter siden, Arabella skrev: kutt ut å avsporeDu har ingenting med å kommandere meg til noe som helst! Hva med deg selv? Du har heller ikke svart TS. Jeg kverulerer ikke. Jeg tar til motmæle mot dere som kritiserer meg, men som selv ikke har skrevet et kvidder som hjelper TS. kutt ut å avspore. se heller tv eller skaff deg et liv Anonymkode: 7ebd1...6b4
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2017 #33 Skrevet 24. februar 2017 21 minutter siden, Arabella skrev: Du har ingenting med å kommandere meg til noe som helst! Hva med deg selv? Du har heller ikke svart TS. Jeg kverulerer ikke. Jeg tar til motmæle mot dere som kritiserer meg, men som selv ikke har skrevet et kvidder som hjelper TS. Jeg synes ts fortjener gode svar. Du trenger ikke ta til motmæle når du har gått inn og begynt med unødvendige svar. Da må folk få si I fra. Jeg lurer på det samme som ts. Defor følge jeg tråden. Så nå slutter VI å avspore. Vi beklager til ts og lar tråden få gå videre. Skjærpings. Anonymkode: 91b40...22a 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2017 #34 Skrevet 24. februar 2017 14 minutter siden, Million skrev: Det husker jeg ikke. Det er litt over ti år siden jeg ble uføretrygdet, og enda flere år før det siden jeg var på først midlertidig uføretrygd og deretter AAP. Jeg fungerte jo ikke i jobben jeg hadde og som jeg i utgangspunktet ble sykemeldt fra, og det var en jobb jeg elsket, så hvorfor skulle jeg fungere i noen annen? Du kan jo fungere i en annen jobb, selv om du ikke fungerte i din jobb du hadde da. Trodde man måtte igjennom mye arbeidsavklaring før man kunne få uføretrygd. Slik er det iallefall i dag. Før var det mye lettere å få uføre Anonymkode: 0b7d7...903 3
Arabella Skrevet 24. februar 2017 #35 Skrevet 24. februar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes ts fortjener gode svar. Du trenger ikke ta til motmæle når du har gått inn og begynt med unødvendige svar. Da må folk få si I fra. Jeg lurer på det samme som ts. Defor følge jeg tråden. Så nå slutter VI å avspore. Vi beklager til ts og lar tråden få gå videre. Skjærpings. Anonymkode: 91b40...22a Jeg hadde i utgangspunktet bare ett eneste innlegg, nr. 6. Dette satte flere (AB-er selvfølgelig) i gang å male på. Men jeg skal gjøre som deg, slutte å skrive mer.
Million Skrevet 24. februar 2017 #36 Skrevet 24. februar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo fungere i en annen jobb, selv om du ikke fungerte i din jobb du hadde da. Trodde man måtte igjennom mye arbeidsavklaring før man kunne få uføretrygd. Slik er det iallefall i dag. Før var det mye lettere å få uføre Anonymkode: 0b7d7...903 Nei, jeg kunne ikke det. Nå har jeg ikke tenkt å utbrodere hva mitt sykdomsbilde var, men det var mer enn èn diagnose. 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2017 #37 Skrevet 24. februar 2017 3 minutter siden, Million skrev: Nei, jeg kunne ikke det. Nå har jeg ikke tenkt å utbrodere hva mitt sykdomsbilde var, men det var mer enn èn diagnose. Ok Anonymkode: 0b7d7...903 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2017 #38 Skrevet 24. februar 2017 Gradert uføretrygd innvilget november 2015. Ingen arbeidutprøving. Stod imidlertid hele veien i min opprinnelige stilling (jobbet 20-50 prosent), som er tilrettelagt etter beste evne. Anonymkode: 97c9c...fcb
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2017 #39 Skrevet 24. februar 2017 Gradert ufør i sep 2016. Ingen arbeidsutprøving, men jeg stod også i min opprinnelige stilling i 6 år,fra jeg ble sykmeldt til innvilget ufør. Anonymkode: b496a...329
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2017 #40 Skrevet 24. februar 2017 Vet om ei som var knapt en uke, og var bare sånn tulle-utprøving via Fønix eller hva de heter. Lav kompetanse. Klarte å gråte seg til å slippe. Det fungerer godt på NAV hvis du er god på å gråte. Anonymkode: 74b1d...e2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå