Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ta leppeinjeksjon for første gang og er ganske nervøs. Kan man før timen ta en valium? Jeg har valium liggende for min flyskrekk. Jeg blir.... dårlig i magen når jeg er nervøs og en valium vil hjelpe på noe så unødvendig 😝 Jeg trenger ingen leksjon på la vær å gjøre det hvis du er så redd blabla.. Det er normalt å være nervøs for noe slikt og dette er noe jeg har hatt lyst til å gjøre i 6-7 år og har ingenting med "kylie jevner trenden" å gjøre..Så dette er nøye gjennomtenkt.

Anonymkode: 2789f...14b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter

Skrevet

Ring å snakk med personen som skal gjøre prosedyren.

• Liker 1
Skrevet

Er det juvederm du skal ta, er det bedøvelse i selve filleren. Du får også bedøvelsskrem å smøre på leppene først.

• Liker 1
Skrevet

La heller leppeinjeksonen være. HerreG. Hva enkelte får seg til. 

Anonymkode: 75de8...e62

• Liker 1
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La heller leppeinjeksonen være. HerreG. Hva enkelte får seg til. 

Anonymkode: 75de8...e62

Og der kom dømmende person nummer en.. 

For det er jo tross alt verdens undergang å ta en valium!! Gud bedre!!! Og de som velger å fikse på utseende er alle dårlige mennesker, "jeg er så mye bedre en de som er usikker på seg selv og derfor velger å fikse på seg". Kom ned fra din høye hest er du snill

• Liker 1
Skrevet
48 minutter siden, Perle skrev:

Er det juvederm du skal ta, er det bedøvelse i selve filleren. Du får også bedøvelsskrem å smøre på leppene først.

Men at det er bedøvelse hjelper da ikke på nervøsiteten..? Tar ikke valium for smerten.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men at det er bedøvelse hjelper da ikke på nervøsiteten..? Tar ikke valium for smerten.

nei, da tror neppe den bedøver nervene dine liksom. Men hvis det ikke er smertene du er netvøs for, hva er det da?:klo:

Skrevet
4 minutter siden, Perle skrev:

nei, da tror neppe den bedøver nervene dine liksom. Men hvis det ikke er smertene du er netvøs for, hva er det da?:klo:

Jo jeg er jo nervøs for smerten. Men bedøvelsekrem og bedøvelsen i juvedermen er jo ikke nok til at det ikke gjør vondt.. er ihvertfall det alle sier, at det gjør veldig vondt uansett :a034:Har du tatt?

Skrevet

Ja.

Godt er det selvsagt ikke, men allt er relativt liksom.  

Skrevet

Wow... Jeg kjente ingenting da jeg tok juvederm. Men jeg hadde tatt smertestillende/beroligende for en betennelse noen dager i forveien, og fikk beskjed om at dette gjorde at jeg ble ekstra blå. Og det ble jeg. Mye lengre enn vanlig. Så vil anta du kan få en slik bivirkning. 

Anonymkode: 4bc89...dbf

Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wow... Jeg kjente ingenting da jeg tok juvederm. Men jeg hadde tatt smertestillende/beroligende for en betennelse noen dager i forveien, og fikk beskjed om at dette gjorde at jeg ble ekstra blå. Og det ble jeg. Mye lengre enn vanlig. Så vil anta du kan få en slik bivirkning. 

Beroligende for en betennelse..?

Skrevet

Tråden er rapportert. Du skal ALDRI spørre om medisinske råd her inne. Klarer du ikke å gjennomgå denne prosedyren uten en beroligende, bør du kanskje tenke deg om en gang til.

Den eneste du skal spørre om slikt, er legen din. Ingen andre.

Anonymkode: 37726...e8b

Skrevet

Tråden er rapportert. Du skal ALDRI spørre om medisinske råd her inne. Klarer du ikke å gjennomgå denne prosedyren uten en beroligende, bør du kanskje tenke deg om en gang til.

Den eneste du skal spørre om slikt, er legen din. Ingen andre.

Anonymkode: 37726...e8b

Nei det er jo aldri noen som spør om medisinske råd her inne, for det er nettopp det det er: RÅD!

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Beroligende for en betennelse..?

Nei, smertestillende i mitt tilfelle. Men beroligende kan også gi blåmerker ved juvederm.

Skrevet
På 24.2.2017 den 19.39, Perle skrev:

Den bedøvelseskremen virker bare på huden og ikke i dybden.  Det er svært smertefullt når nåla settes langt inni kjøttet. 

Anonymkode: 54f6d...be9

Skrevet

Tråden er ryddet for medisinske råd ang medisinering. Minner om at vi ikke kan vite hvilken kompetanse som ligger bak svarene du får på forumet og at det beste er å søke råd hos lege/apotek/behandler.

Tråden stenges.

Mvh Sulosi, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...