Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sett denne? Synes den får litt halventusiastiske omtaler....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke sett filmen, men har set reklamen, og vil se den:) Er det en ting jeg har lært, så er det å ikke bry meg noe særlig om omtaler til filmer, for jeg synes sjelden at det stemmer med mine synspunkt. Jeg må se filmen selv, og dømme den deretter:)

Skrevet

Var og så den i dag. Filmen var koselig den, men dubbingen var tragisk! Vi syntes også at ungene hadde litt "voksne ansiktstrekk", de så rett og slett ikke ut som unger i fjeset..

Vet ikke helt jeg, ble absolutt ikke noen favoritt men hvis du ser originalen så tror jeg det er en helt ok film.

Skrevet

Jeg så polarekspressen i orginal version og syntes det var en fantastisk film!

Den var kjempekoselig og underholdene..

Barna må jo bare elske denne filmen og en veldig fin familiefilm.

Skrevet

Jeg så Polarekspressen i helgen med mine barn på 5 og 7. Jeg synes den var flott og er ikke enig i at dubbingen var dårlig som det blir nevnt over her.

Filmen var full av action og femåringen måtte sitte noen minutter på fanget for å hente seg inn igjen. Filmen var kanskje ikke så fryktelig koooselig, men hadde en historie å fortelle.

Anbefales!

Og snart kommer "Stor Ståhai". Da blir det kino i romjula også - vi glær oss!

Gjest Anonymous
Skrevet

Denne filmen har jeg lyst til å se, synes den ser så koselig ut :)

Skrevet

Jeg har sett den, og syntes den var veldig søt. Men ville helst ha sett den i orginal versjon, da.

Piglet

Skrevet

Var og så den på lørdag, og filmen var fantastisk bra!!!

Anbefales på det varmeste!

:hoppe:

• 12 år senere...
Skrevet

Ser dette er en ganske gammel tråd, men jeg måtte bare finne noe som handler om denne filmen. Jeg så den for første gang for et par dager siden, og jeg synes det er en fin historie. Jeg følte at figurene hadde så lite mimikk, virket litt apatiske. Er det en spesiell måte denne animasjonen er laget på som gir det inntrykket? Spesielt barna, ikke triste eller nervøse, bare uttrykksløse. Som en deprimert femti-åring. Og det ble ikke bedre etterhvert heller. 

Anonymkode: 32d6a...09a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...