Gå til innhold

Donnie D. slakter Bambi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke så stor som den elgen jeg var med på å slakte i høst. :-)

Skrevet

Soory gutten min. Ikke provosert, men lurer på om dyret ikke kunne ha blitt partert på et mer hygienisk sted. :ler: *Ser for meg grus, og barnåler i det gode viltkjøttet.*

Skrevet

.. Bambi er godt det...

men du må jo ha hatt en voldsom jobb med å vaske kjøttet etter slaktingen...

Skrevet

Tror det var bikkje som skulle ha mat jeg, og den driter vel i litt møkk..

Skrevet

Du så i alle fall ut til å ha kledd deg fornuftig for en dag i skogen med slakting og leking... :roll:

Skrevet

...og ikke noe søl på klærne til og med jo....

Flink er du!

Skrevet
Tror det var bikkje som skulle ha mat jeg' date=' og den driter vel i litt møkk..[/quote']

Kaste bort så god mat som bambi på bikkja... :riste: :fy:

Skrevet

Buuuuuuu!! Slakte et foreldreløst lite dådyr på den måten. Jeg vet hvor nissen IKKE tar turen innom i jul!

Gjest Ninakanin
Skrevet

Men sånn helt seriøst...Ifølge jegerprøven skal du behandle det døde dyret med respekt og være varsom ved slakt. Tror ikke øks er et redskap man er ment til å bruke nei ;)

Reagerer også på at det var sløsing med fint kjøtt!!! Men du, legg bildet som en link på tråden om "synes du det er greit"-tråden inne på skråblikk.

:hoho: DA får du reaksjoner da!!

Gjest seroxata
Skrevet

Provosert? Ikke provosert over det slik sett, synes mer det hele var latterlig jeg... Hva faen er så tøft med å vise metaltegn ved siden av en partert bambie egentlig? :roll: Det er en ting jeg aldri har skjønt med true metal kule folk, at døde dyr gir så jævla status.. for min del hadde du fått mer status om du stod slik ved en menneske, men det er jo kanskje bare meg det... :roll:

Skrevet

Jeg synes slakting generelt er tragisk jeg :roll:

Hva er så utrolig morsom med å stå der som en nisse og vise metal-tegnet over en stakkars liten skapning som aldri ville gjort DEG noe vondt, ikke engang om det visste hva skalgs faenskap du ville gjøre mot det.

De bildene der er noe av det styggeste jeg har sett, men jeg mener handlinger gjenspeiler mennesker og da tok jo nesten bambi seg bedre ut enn deg. Nei fy faen, ikke at du hadde noen til å begynne med, men null respekt her. Samme gjelder alle dere som synes dette er "kult", hadde det vært like gøy hvis det var deres lille pus eller bofs denne neandertaleren sto og dæljet laus på med øks? Eller barnet deres?

Ikke belær meg om at menneskebarn er mer verdt enn dyr, det er irrelevant, for her virker det som slakting for morro skyld er saken og det er så utrolig tragisk!

Like jalla som de idiotene som gikk løs og skøt dette metal-bandet.

Hei forresten, hvorfor er det alltid metalfolket som er det mest korttenkende og påvirkede?

Siste ordet mitt her i tråden: IDIOTER!

Gjest seroxata
Skrevet

og her gjenspeilte spidey det jeg tenkte, men ikke klarte å få satt ned på papiret! Thank you! Og før noen begynner å kalle meg ekkel fordi jeg sa det med å drepe et menneske, så var det bare sarkasme, for de som ikke skjønner det! :roll:

Og ja, foretrekker en søt liten bambi fremfor kvisete tenåringsgutter som tror de får respekt av slike tåpelige ting!

Skrevet

Nå var vel intensjonen med innlegget å provosere dere, og det morer meg at dere faktisk gidder å bli provosert av dette. Moahahaha!

Til informasjon var Bambi død lenge før den ble partert med øks, og grunnen til at den ble partert med øks var at den måtte bli spiselige deler for rovdyret mitt.

Den var heller ikke egnet som menneskemat, fordi den ble nødslaktet etter påkjørsel. Og nei, det var ikke Donnie som kjørte på den!

I tillegg: før parteringen ble den forsvarlig slaktet av en utdannet slakter, men den måtte deles opp. Så hva er problemet?

:tunge1:

Gjest GreenSky
Skrevet

Ser for meg Donnie og Svingen som planlegger dette, gnir seg i hendene før de legger ut bildene, og holder på å dø av latter etterpå. :wink:

Hilsen greeney - en veggis som ikke lar seg provosere. :tunge1:

Skrevet
Ser for meg Donnie og Svingen som planlegger dette' date= gnir seg i hendene før de legger ut bildene, og holder på å dø av latter etterpå. :wink:

Knegg! :ler:

Åssen gjettet du det? :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...