Gå til innhold

Vasker dere nye truser før dere tar de i bruk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk vite at det er vanlig å vaske truser før bruk, selv de som selges forseglet. Føler meg ekkel som aldri har gjort dette.

Anonymkode: 56eb3...6fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vasker ikke først. Gidder ikke bruke tid på hysteri.

Anonymkode: 078da...bbd

• Liker 10
Skrevet

Ja, det gjør jeg bestandig med alt tøy som skal være mot kroppen, grunnet at tøyet er insatt med et giftig stoff fra fabrikkene.

Anonymkode: 34384...978

• Liker 8
Skrevet

Vasker alt nytt tøy før bruk. Der er både løsfarge og kjemikalier i tøyet. I tillegg kan andre ha prøvd klærne og de kan ha hengt i butikken lenge. Om truser og strømper er forseglet så er de ikke nødvendigvis rene. 

Anonymkode: da299...a2d

• Liker 7
Skrevet

Nei, gjør ikke det. Hva er poenget liksom ?

Anonymkode: c98cb...421

• Liker 6
Skrevet

Jeg pleier å gjøre det med truser og sengetøy. 

Du er ikke ekkel TS som ikke har gjort det. Det handler ikke om at det er skittent, men at man kan reagere med allergi eller begynne å klø i huden o.l. Når du ikke har hatt noen problemer med det, så er det ikke noe å tenke på.

Anonymkode: 89744...7d2

• Liker 10
Gjest canacas
Skrevet

Undertøy, sokker, basisklær, treningstøy, sengetøy og håndklær blir vasket før bruk. Det hender andre plagg også går i vasken, da gjerne fordi de lukter sterkt. 

Skrevet

Jeg gjør det alltid, så lenge det ikke er krise og jeg er fri for rent undertøy. Tenker at det ikke nødvendigvis er så reint i fabrikken der de er lagd, i tillegg er de pakket ned og håndtert av forskjellige folk på veien.

• Liker 3
Skrevet

Ja, det gjør jeg. Jeg har sensitiv hud og reagerer ofte på kjemikaliene i nytt tøy. 

Skrevet

Vasker alltid truser (om de ikke er kjøpt pga undertøyskrise), både pga. hygiene og kjemikalier. Vasker også sengetøy og håndklær, men er slapp på å vaske annet tøy. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg er mann og kjøper boxershorts.

Jeg vasker ALLTID før jeg tar dem i bruk :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg pleier som regel å vaske alt av klær, håndklær, sengetøy osv før bruk, men det er ikke noen kjempestress heller. Dersom jeg er på ferie og kjøper meg sommerplagg så bruker jeg dem der uten å vaske de for eksempel

• Liker 1
Skrevet

Ikke om de kommer i plast. De som bare har hengt på knaggen vasker jeg før bruk. Kan jo aldri vite om en eller annen pervo har prøvd dem i smug. :P

Skrevet

nei. vasker de ikke før bruk.

Anonymkode: 63328...bc8

• Liker 1
Skrevet

Nei jeg pleier å surre dem rundt kuken og runke mens jeg tenker på dama til kompisen min.

Skrevet

Nope, skal da bare brukes noen timer uansett, så gidder ikke vaske de for så kort tid :) Sengetøy som gjerne ligger på i en uke eller to pleier jeg å vaske først, men det er ikke pga hygiene, men fordi jeg ikke liker lukta. :) 

Anonymkode: d8f9c...36c

• Liker 4
Skrevet

KG - hysteriets høyborg!

Anonymkode: 1c309...e0c

• Liker 6
Skrevet (endret)

Vasker alltid nytt undertøy før bruk. Det samme gjør jeg med sengetøy og håndklær.

Endret av Diamant
Skrevet

Niks, ikke så lenge de er innpakket og pakken ikke har vært åpnet. Tenker som så at jeg sikkert tåler evt kjemikalierester i den tiden det tar før de skal vaskes etter bruk. En truse brukes jo maks et døgn før den byttes, og  som oftest kortere enn som så. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...