AnonymBruker Skrevet 24. februar 2017 #1 Skrevet 24. februar 2017 Jeg elsker Escadas Taj Sunset, det er min absolutte favorittparfyme. Men nå nærmer jeg meg slutten av flaska, og får ikke tak i en ny. Blir lei meg av tanken på at den snart er tom! Vet dere om en parfyme som ligner denne? Evig takknemlig for svar! Anonymkode: c81f2...33b
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2017 #2 Skrevet 24. februar 2017 Heat Rush Beyonce Anonymkode: 227c1...ba6
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2017 #3 Skrevet 24. februar 2017 Det er fortsatt mulig å skaffe Taj Sunset, ikke gi opp Når jeg googlet så det ut til at den var til salgs i flere utenlandske nettbutikker, ebay, og ikke minst i tax free på flyplasser. Kanskje noen kan kjøpe med for deg som skal ut og reise, eller at du kan bestille fra utlandet. Lykke til! Anonymkode: 10967...0e3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2017 #4 Skrevet 24. februar 2017 Takk for svar! Skal sjekke Heat Rush Ser at noen nettbutikker selger 30 ml, da må jeg kjøpe så mange, og den er ganske dyr Nesten så jeg må ta en tur utenlands bare for å kjøpe den på taxfree! Kom gjerne med flere forslag til lignende parfymer Anonymkode: c81f2...33b
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2017 #5 Skrevet 24. februar 2017 Den parfymen er på vei ut av produksjon fikk jeg beskjed om sist jeg var på utenlandstur.. Fikk heldigvis fatt i den på Gran Canaria og de sa og at den var på vei ut Anonymkode: b00b2...c17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå