AnonymBruker Skrevet 24. februar 2017 #1 Skrevet 24. februar 2017 Da vil jeg bare tipse om Zo Medical Aknetrol. Helt super og sterk krem som tar knekken på kvisene mine før de engang har kommet til overflaten. Jeg sliter spesielt med kviser rundt mensen, men etter jeg begynte med denne kremen har det ikke vært en eneste en. Jeg har prøvd mye forskjellig og vet at det fins et hav av kremer der ute. Noen har gitt meg tørr hud, flass, irritasjon, eksem, MER kviser eller pigmentflekker, men denne har fjernet til og med de sorte prikkene mine. Kremen fås kun hos dermatologisk sykepleiere/hudklinikker og kan ikke kjøpes på nett/butikk. Men jeg anbefaler den til dere som kjenner dere igjen i mine hudproblemer :-) Anonymkode: fcd36...fb2
Forundret.. Skrevet 24. februar 2017 #2 Skrevet 24. februar 2017 Hva koster den og hvordan brukes den?
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2017 #3 Skrevet 24. februar 2017 Tror det varierer fra klinikk til klinikk. Betalte vel 690 kr og smører et tynt lag over problemområdene hver morgen. Veldig tynt lag. Anonymkode: fcd36...fb2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2017 #4 Skrevet 24. februar 2017 Jeg vil også tipse om airol ved samme problem. Min venninne ble kvitt alle kviser med Zo medical, men de hadde ikke effekt på mine kviser (fikk finere hud da). Airol tok knekken på alle kvisene, så lenge det blir brukt regelmessig. Anonymkode: 66cb1...957
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2017 #5 Skrevet 24. februar 2017 Slikt funket ikke for meg Måtte gå på en antibiotikakur i 6 mnd sammenhengene for å bli kvitt problemet. Nå får jeg noen slike innimellom, men svært sjeldent. Tidligere hadde jeg jo gjerne 7-8 stk i hver armhule og rundt 10 stk ved bikinikanten Anonymkode: 079a0...08a
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2017 #6 Skrevet 24. februar 2017 Aknetrol er ment for ansiktet, ikke kropp, så det blir noe annerledes :-) Anonymkode: fcd36...fb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå