AnonymBruker Skrevet 24. februar 2017 #1 Skrevet 24. februar 2017 Hei, Jeg skal begynne å jobbe på Radisson Alnabru i løpet av noen uker, men har forlagt ansettelseskontrakten min og trenger å vite når lønningsdato er. Jeg kjenner ingen der ennå og har lite lyst til å ringe sjefen for dette. Så, noen som vet/jobber der? Anonymkode: b708d...4e2 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2017 #3 Skrevet 24. februar 2017 6 minutter siden, amativeReflection skrev: lol Hva ler du av, alkis? Jeg driver og setter opp budsjettet mitt nå og hadde virkelig trengt infoen. Enten er det den 1, den 10, eller den 20. Det har litt å si for når jeg velger å legge inn betaling av regninger osv. Jeg tok en sjanse, man vet jo aldri hvem som er her inne. Dessuten er det midt på natta. Jeg kommer til å ringe sjefen til slutt, men det hadde vært så greit om jeg fikk vite det nå så jeg ble ferdig med budsjettet. Anonymkode: b708d...4e2 4
ajarRun Skrevet 24. februar 2017 #4 Skrevet 24. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva ler du av, alkis? Jeg driver og setter opp budsjettet mitt nå og hadde virkelig trengt infoen. Enten er det den 1, den 10, eller den 20. Det har litt å si for når jeg velger å legge inn betaling av regninger osv. Jeg tok en sjanse, man vet jo aldri hvem som er her inne. Dessuten er det midt på natta. Jeg kommer til å ringe sjefen til slutt, men det hadde vært så greit om jeg fikk vite det nå så jeg ble ferdig med budsjettet. Anonymkode: b708d...4e2 Er du vaskedame?
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2017 #5 Skrevet 24. februar 2017 Akkurat nå, amativeReflection skrev: Er du vaskedame? Nei, kokk. Skal jobbe med à la carte. Anonymkode: b708d...4e2
Mystico Skrevet 24. februar 2017 #7 Skrevet 24. februar 2017 Ja, nå har du vel lagt ut nok info her til at noen faktisk kan ringe til hotellet og spørre etter sjefen, for så å si at de ringer på vegne av den nylig ansatte kokken. Jeg tenker det hadde vært like greit å spurt sjefen selv.... 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2017 #8 Skrevet 24. februar 2017 5 minutter siden, Mystico skrev: Ja, nå har du vel lagt ut nok info her til at noen faktisk kan ringe til hotellet og spørre etter sjefen, for så å si at de ringer på vegne av den nylig ansatte kokken. Er du virkelig så enkel? Anonymkode: b708d...4e2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2017 #9 Skrevet 24. februar 2017 Sett opp budsjettet etter du har snakket med sjefen. Forøvrig tror jeg lønningsdato i Radisson Norge er lik uansett om det er Alna eller Steinkjer. Anonymkode: 7c476...b2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå