AnonymBruker Skrevet 24. februar 2017 #1 Skrevet 24. februar 2017 Jeg er i ett seriøst forhold der sexen kunne vært bedre. Problemet er at vi begge liker å bli dominert. Jeg har prøvd å sette meg i rollen som domine, men blir alltid litt svak/sjenert til å gi beskjeder og oppgaver. De gangene jeg har fått til det, så er han helt vill. Når han dominerer meg så er han usikker, men jeg blir veldig tent av å bli lugget, tatt hardt og tied up. Hvordan få det beste fra to verdener slik at begge blir fornøyd? Anonymkode: ce8bb...ed1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2017 #2 Skrevet 24. februar 2017 Følger. Samme problemet her! Anonymkode: e830e...00f
WubWub Skrevet 24. februar 2017 #3 Skrevet 24. februar 2017 (endret) Med mindre en av dere kan lære dere å like og være den dominante samtidig som den som tar på seg den rollen evner gjøre det med selvsikkerhet så må dere nok belage dere på at dere ikke er kompatible i sengen. Men om kjærligheten er der så er det viktigere enn hva som skjer i senga. Homofile har samme problem. Det finnes 3 preferanser for homofile ; Aktiv (topp), versatil og passiv (den som mottar). Om begge i en relasjon er topp så pleier forholdet å gå i vasken. Samme gjelder om begge er passiv. Man har altså preferanser som ikke matcher og som fører til at en må ta på seg en rolle som han ikke nødvendigvis liker eller tenner på. Versatile som kan ta begge roller har det mye enklere i så måte. Endret 24. februar 2017 av WubWub
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2017 #4 Skrevet 24. februar 2017 Ts her. Kjærligheten er absolutt til stede. Vi har respekt for hverandre, er glad i hverandre og er åpne for å prøve nye ting hele tiden. Men det er altså fordelingen som er problemet. Er litt drepen når en først setter i gang at man på en måte diskuterer litt passivt hvem som skal være dom og sub i et øyeblikket man er kåt. Anonymkode: ce8bb...ed1
Perle Skrevet 24. februar 2017 #5 Skrevet 24. februar 2017 Usj, denne var lei Ingen anelse. Trodde slike ting liksom "lå i luften". Tror i ikke det er mulig å bli domina/dominant på kommando.
WubWub Skrevet 24. februar 2017 #6 Skrevet 24. februar 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Kjærligheten er absolutt til stede. Vi har respekt for hverandre, er glad i hverandre og er åpne for å prøve nye ting hele tiden. Men det er altså fordelingen som er problemet. Er litt drepen når en først setter i gang at man på en måte diskuterer litt passivt hvem som skal være dom og sub i et øyeblikket man er kåt. Anonymkode: ce8bb...ed1 Hva med at dere avtaler på forhånd og kommer frem til en ordning før kampens hete? F.eks at dere bytter på roller annenhver gang. Det kalles "switch".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå