Gå til innhold

Er det ok å si at man er gravid dersom man ikke er det?

Er det ok å si at man er gravid dersom man ikke er det?  

1. 1. Er det ok å si at man er gravid dersom man ikke er det?

• Ja
      1
    • Nei
      53

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

øhhh, egentlig et litt teit spm men jeg svarte nå nei jeg da. Kunne aldri falt meg inn å hevde jeg var gravid hvis jeg ikke var det...

Det blir for psykotisk...

Gjest Anonymous
Skrevet

Ikke greit under noen omstendigheter...

Skrevet

Nei, det er ikke greit. Generelt synes jeg ikke det er greit å dikte opp ting ut fra løse luften bare for å få oppmerksomhet/skremme noen. Særlig ikke en såpass seriøs ting.

Skrevet
Ikke greit under noen omstendigheter...

Jeg ble en gang spurt av en jeg ikke kjente og som jeg alri skulle se igjen om jeg var gravid "for du har jo så stor mage". Da sa jeg at jeg var gravid, og løy på meg en termin fordi jeg ble så flau.

Har ikke dårlig samvittighet for det.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg bruker av og til å spre litt ville rykter om meg selv for å teste ut hvor langt det går og slike ting, og det har hent at jeg har sagt at jeg er gravid. Det er egentlig bare fordi jeg er drittlei av alle spørsmålene om når jeg skal ha barn fra alle mulige folk.

Har aldri sagt at jeg er gravid for å oppnå andre ting enn å få slutt på den type spekulering. Jeg er den typen person som glatt kunne sagt at jeg ikke var gravid til mer perifere bekjente enda jeg hadde stått der med stor mage, bare for å se hvordan de event. ville reagert. Hadde alle vært som meg ville nok verden vært en ganske forvirrende plass...

Man lyver ikke om slikt til sine nærmeste, og spesielt ikke til personer som kan være involvert i en eventuell graviditet. Da synes jeg man kommer på et litt annet nivå med hensyn til hva man ønsker å oppnå ved sin løgn.

Skrevet

Selvfølgelig ikke :o

Å lyve er vel egentlig aldri helt ok, men alvorlighetsgraden øker når man løgnen er om noe som faktisk vekker en hel del følelser hos dem som får den fortalt. Å fortelle noen at han skal bli far må vel sies å være en ting som kan forårsake ganske sterke følelsesreaksjoner - enten den ene eller den andre veien.

Skrevet

Jeg kan bare tenke meg, men jeg har 99% sikker prevensjon.

Men har vært i situasjonen, mensen kom ikke, melk i brystene. Sa ingenting, bare ønsket å aboterere, og det gikk "bra". Det passet rett og slett ikke.

Sa det etterpå, til han, når jeg ikke lenger hadde varm bolle i magen.

Men ville tatt abort, dersom jeg ikke hadde spontanabortert.

Ikke pga kynisme, men pga logikk.

Skrevet

Et helt klart og stort NEI, aldri under noen omstendigheter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...