Gjest Mann_ Skrevet 11. desember 2004 #1 Skrevet 11. desember 2004 For en tid tilbake opplevde jeg at en jente jeg nylig hadde brutt opp med, fortalte meg: ”Jeg er forresten gravid!”, uten at det var tilfelle. Det gikk noen dager før hun fortalte at det ikke var sant. Hun forsvarte seg med at jeg burde forstå ikke var tilfelle, hun brukte da prevensjon. I etterkant sier hun hun gjorde det for å teste meg ut. Syns dere jenter (og menn) dette er en ok måte å ”teste” ut folk på? Ville dere likt om dere fikk beskjed om at dere var gravid dersom det ikke var tilfelle? Ønsker synspunkter på dette....
Gjest lurven Skrevet 11. desember 2004 #2 Skrevet 11. desember 2004 For en tid tilbake opplevde jeg at en jente jeg nylig hadde brutt opp med, fortalte meg: ”Jeg er forresten gravid!”, uten at det var tilfelle. Det gikk noen dager før hun fortalte at det ikke var sant. Hun forsvarte seg med at jeg burde forstå ikke var tilfelle, hun brukte da prevensjon. I etterkant sier hun hun gjorde det for å teste meg ut. Syns dere jenter (og menn) dette er en ok måte å ”teste” ut folk på? Ville dere likt om dere fikk beskjed om at dere var gravid dersom det ikke var tilfelle? Ønsker synspunkter på dette.... jeg hadde blitt ganske sur dersom minkes jugde om noe så alvorlig.. synes det er en teit ting å juge om noe sånt for å teste ut. og det var teit å si at du burde skjønt det fordi man kan jo faktisk bli gravid selvom man bruker prev.
Tusenfryd Skrevet 11. desember 2004 #3 Skrevet 11. desember 2004 Det er dessverre mye teite kjerringer rundt omkring. Jeg synes IKKE det er ålreit å teste ut eller fleipe om sånt - bare forkastelig.
Dru Skrevet 11. desember 2004 #4 Skrevet 11. desember 2004 Signerer på Tusenfryd sitt innlegg. Jeg ville aldri i verden tenkt på å gjøre noe sånt. Makan til lavmål, altså.
Gjest Anonymous Skrevet 11. desember 2004 #5 Skrevet 11. desember 2004 Ser nå hvordan ting blir, når de presenteres fra én side her på KvinneGuiden...
Gjest Bellatrix Skrevet 11. desember 2004 #6 Skrevet 11. desember 2004 Ser nå hvordan ting blir, når de presenteres fra én side her på KvinneGuiden... Hvor mange sider er det om sånne ting da? Enten så er man gravid eller så er man det ikke. Og er man det kan det få konsekvenser for resten av livet.
L@dy Skrevet 11. desember 2004 #7 Skrevet 11. desember 2004 Antagelig var hun skikkelig såret og sint siden du brøt opp med henne og ville "ta igjen" på den beste eller verste måten hun kunne gjøre. En ondskapsfull måte å gjøre det på som jeg IKKE synest er ok å gjøre!
Saeria Skrevet 11. desember 2004 #8 Skrevet 11. desember 2004 Jeg synes IKKE det er ok å si noe sånnt.
Gjest Xavia Skrevet 11. desember 2004 #9 Skrevet 11. desember 2004 Syns dere jenter (og menn) dette er en ok måte å ”teste” ut folk på? Nei. Hva synes du?
Gjest Anonymous Skrevet 11. desember 2004 #10 Skrevet 11. desember 2004 Umodent er ordet som slår meg
Gjest Mann_ Skrevet 11. desember 2004 #11 Skrevet 11. desember 2004 Nei, jeg syns ikke det var noe særlig. Jeg er ikke den som springer fra ansvar, men jeg hadde en "ute-av-kroppen" opplevelse de dagene det stod på ...
Gjest Hilde K S Skrevet 11. desember 2004 #12 Skrevet 11. desember 2004 Joda, noe slikt kunne jeg godt ha sagt. Det er da bare morsomt!
Gjest Bellatrix Skrevet 11. desember 2004 #14 Skrevet 11. desember 2004 Joda' date=' noe slikt kunne jeg godt ha sagt. Det er da bare morsomt![/quote'] Bare hvis man forteller at det ikke er sant VELDIG kort etterpå og det er sagt som en spøk. Og man kommer ikke med sånne spøker etter at det er slutt.
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2004 #15 Skrevet 12. desember 2004 I en slik setting blir det bare direkte ondskapsfullt etter min mening. De fleste vet jo også at man faktisk kan bli gravid selv om man bruker prevensjon, selv om det er relativt uvanlig. Det er kvinner som har født barn etter steriliseringen, så noen 100% garanti har man ikke før man event. kommer over den fruktbare alderen. Jeg leste forresten om et barn her i Norge hvor mor brukte hormonell prevensjon. Da graviditet ble konstatert bestemte hun seg for abort i samråd med lege ettersom det var mistanker om at fosteret hadde blitt skadet (enten var det prevensjonen, eller andre medikamenter hun hadde brukt - husker ikke helt). Hun tok abort og trodde "saken" var ute av verden, men det var den faktisk ikke. Barnet overlvde både den hormonelle prevensjonen (event. andre medikmenter) og aborten (hun tok ikke ny abort selv om hun fikk tilbud om det) og lever i beste velgående i dag. Sånn kan det faktisk gå.
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2004 #16 Skrevet 12. desember 2004 Etter min mening viser dette en utrolig slett moral...Det blir vel omtrent det samme som å si at en skal ta livet sitt om den andre drar.
Gjest Hilde K S Skrevet 12. desember 2004 #17 Skrevet 12. desember 2004 Syns du? :o Nei. Selvfølgelig gjør jeg ikke det, men i en slik debatt er det mange som ikke svarer det de faktisk mener. Det blir ret og slett for politisk ukorrekt. Det er litt ynd, for jeg kunne godt ha tenkt meg å få vite litt om hva folk som gjør slike ting har som årsaksforhold til det de har gjort. Var det sjalusi, et ønske om hevn eller hva? Dessuten får man masse pes om man svarer noe som ikke er allment akseptert på slike nettforum. Folk tør liksom mye mer av hetsing, kaller folk for idioter og oppfører seg i det hele tatt, hm, litt hoverende. Jeg håper virkelig at ingen oppfører seg på samme måte overfor venner, familie og kolleger som det enkelte kan klare å vri ut av seg her inne.
Mamma1 Skrevet 12. desember 2004 #18 Skrevet 12. desember 2004 Kunne nok ikke gjort noe sånt nei.. De to gangene jeg har sagt det til en mann så har det kommet et barn til verden ca8mnd etterpå... Men ekstypen min fikk seg en dame, han gjorde det slutt og hun sendte ham en melding der hun sa at hun var gravid og når hun skulle ha barnet. elt forkastelig spør du meg.. Hun sa heller ikke til ham at det ikke var sant. han gikk der i uvissheten ganske lenge... Jeg vat det finnes en del jenter som gjør sånt, men da er de som regel ganske unge, og veldig umodne...Synes det er en stygg måte å "ta hevn" på, for det er vel et det er, dersom hun sier det etter at du har gjort det slutt..
Catzy Skrevet 12. desember 2004 #19 Skrevet 12. desember 2004 En forkastelig ting å gjøre. Har en kompis som opplevde det samme, og han var jo helt ute av seg i flere dager, helt til dumme dama sa at det bare var løgn. Hva slags dum test er det? Det er vel en grunn til at du gjorde det slutt. Catzy
Gjest Ninakanin Skrevet 12. desember 2004 #20 Skrevet 12. desember 2004 Jeg synes damer som sier sånn burde blitt tatt med til legen for en sjekk i topplokket. Det er jo en vanvittig belastning for han som tror han skal bli far eller eventuelt miste et ufødt barn. Det er slemt slemt slemt gjort, pluss en hel del umodent, miks det sammen og stek på 200 grader og du får 1 stk bitch.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå