AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #1 Del Skrevet 23. februar 2017 De har vært slik i et halvt års tid nå, hva kan jeg gjøre for å bli kvitt oppflisingen? De hjelper ikke å spare og klippe av/file ned, det rekker aldri å vokse ut før flisingen er langt nede på neglen igjen. Har prøvd neglelakk i lang tid og, i håpet om at det skal forsegle neglen, uten at det hjelper. (prøvde først uten neglelakk i noen mnd). Anonymkode: 10e71...c11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #2 Del Skrevet 23. februar 2017 Det der er skikkelig ekkelt og ubehagelig, synes jeg! Først og fremst, får du i deg det du trenger av næring? Det er absolutt nødvendig for neglene. Ellers er det et ganske vanlig resultat av at neglene er tørre. Jeg bruker innimellom neglolje, og er ellers flink til å smøre hendene jevnlig, i kulden smører jeg gjerne nesten etter hver håndvask Anonymkode: c9f57...874 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #3 Del Skrevet 23. februar 2017 Hvordan er kostholdet og helsen din forøvrig? Negleflising kan tyde på mangelsykdommer. Anbefaler en legetime. Anonymkode: c65f7...c3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #4 Del Skrevet 23. februar 2017 Pleier være pga vitaminer. Fastlege. Blodprøve. Anonymkode: 4d2af...4f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #5 Del Skrevet 23. februar 2017 Prøv neglebalsamen og repair-lakken fra trind. De hjalp meg. Brukte begge daglig i 14 dager, og etter det brukte jeg balsamen hver dag og den andre kanskje hver 14.dag. Og en god neglefil! Anonymkode: 01a35...efa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #6 Del Skrevet 23. februar 2017 Har alt jeg trenger av næringstoffer og er veldig sunn, sliter med det samme, er rett og slett pga tørre negler. Jeg vasker hendene mye da jobb krever dette, og kan ikke smøre meg hele tiden med kremer eller olje. Pleier bare å klippe de helt korte. Anonymkode: af99c...423 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiteful Skrevet 23. februar 2017 #7 Del Skrevet 23. februar 2017 Jeg har også slike negler. Ofte kan jeg sitte og skrape på neglene mine, særlig ved bunnen hvor den treffer huden, også fliser den seg skikkelig. Er sinnssykt vondt å trykke på neglen også (bare å trykke med tommelen er vondt liksom). Først, slutt å bruke neglelakk, kjemikaliene skader neglen din mer enn den hjelper. Gå til lege og ta blodprøve. Virker som om du mangler noen vitaminer etc. Det er det som gjelder for meg i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå