AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #1 Skrevet 23. februar 2017 Jeg er så lei av gragende spiler, og finner ingen som ikke gjør vondt. Jeg er ganske beinete under puppene, så alle BHer med spiler som jeg har prøvd grager skikkelig. Jeg storkoser meg med diverse sportsbh-er, men synes de klemmer puppene veldig flate. Jeg liker å ha litt løft, og trenger vattering som virkelig skjuler brystvortene, da de ellers har en tendens til å synes godt igjennom genseren. Finnes det noen gode BHer som har myk strikk under puppen, ingenting som gnager, og fremdeles litt løft (gjerne moderat push-up) og er vattert? Og ikke masse blonder og sånt, er mer den sporty typen. Anonymkode: 0ec47...61c
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #3 Skrevet 26. februar 2017 Tusen takk for tips, skal stikke innom Lindex og prøve den! Anonymkode: 0ec47...61c
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #4 Skrevet 26. februar 2017 http://www.kappahl.com/nn-no/kappahl/woman/alla-damplagg/225433 http://www.kappahl.com/nn-no/kappahl/woman/alla-damplagg/199612 http://www.kappahl.com/nn-no/kappahl/woman/bh--trosor-/222653 Finnes flere varianter! Husk at hvis du bruker bh i riktig størrelse/fasong for deg så skal ikke spilene kjennes. Anonymkode: 0d1f4...4d1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #5 Skrevet 26. februar 2017 Sannsynligvis bruker du feil størrelse. Gå til en spesialbutikk og bli målt slik at størrelsen blir riktig til din kropp. Ellers er bher med mønster på cupen noe som lettere skjuler brystvorter enn de med glatt stoff, det samme gjelder cup med vatt inni. (T-skjortebh) Anonymkode: 66676...3ce
Kladd Skrevet 27. februar 2017 #6 Skrevet 27. februar 2017 Har sett sånne i 2-pack på H&M Ikke med strikk, men med hemper og uten spiler.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #7 Skrevet 19. mars 2017 På 26.2.2017 den 20.48, AnonymBruker skrev: Sannsynligvis bruker du feil størrelse. Gå til en spesialbutikk og bli målt slik at størrelsen blir riktig til din kropp. Ellers er bher med mønster på cupen noe som lettere skjuler brystvorter enn de med glatt stoff, det samme gjelder cup med vatt inni. (T-skjortebh) Anonymkode: 66676...3ce TS her! Hahaha, jeg gikk til Change en gang for å teste. Jeg bruker 80C til vanlig, og stort sett er de gode på og støtter fint. Change ville ha på meg 60G. Jeg hadde så mye valker på ryggen at det ikke så ut! Og koppene var alt for store, haha. Dama i butikken insisterte på at den satt heeelt perfekt, og nektet meg å prøve noe annet. Herregud, for en tullebutikk. Skal bare lure folk til å tro at man har størrelser som de rimelige kjedene ikke fører. Setter ikke en fot inn der noe mer. Bruker som regel Pierre Robert sine sportsbh-er nå, de klemmer ikke alt for flatt. Men skal prøve noen av de dere har linket til! Anonymkode: 0ec47...61c 1
Polly Ester Skrevet 19. mars 2017 #8 Skrevet 19. mars 2017 Jeg har aldri fått en spile-bh til å passe bra, selv om jeg har fått tilpasset str på Change. Jeg har ganske store pupper og får ikke kjøpt bh annet enn på Change eller Triumph. Og nå har jeg funnet drømme-bh'n. Jeg gikk på impuls inn på Triumph og spurte etter spilefri bh. Den ligner litt på den som Liv Moore linker til. Den er virkelig behagelig, selvom det er litt uvant med padding, kjennes ut som boblejakke på puppene... hehe Anyway, den jeg kjøpte heter Amourette 300 Magic wire MWP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå