Gå til innhold

ereksjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vel, jeg har ett problem.. jeg vet ikke hva det er så det er det jeg tenkte å se om noen her visste..

når jeg blir kåt, så får jeg ikke ereksjon på den måten som jeg gjorde før.. den er nå mer "slapp" og er bare "semi" hard, det er ikke noe nytt fra før bortsett fra at jeg har gått ned i vekt, så tipper ikke det er det.. noen som vet hva det kan være?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hvordan har du gått ned i vekt? Bare spist mindre? Da kan det være at kroppen din ikke er helt i form, tren styrke og få i deg nok proteiner, styrketrening øker testosteron nivået, og gir deg bedre ereksjon.

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg svarer på innlegget ditt, men kjæresten min hadde "normal" ereksjon. Etter hvert begynte han å gå veldig mye ned i vekt, var ofte tørst, og ereksjonen var ikke som før selv om han var kåt. Den var halvstiv, og kunne til tider forsvinne fort. Samtidig følte han seg slapp og sliten.

Han dro til legen kort tid etter. Det viste seg at han hadde diabetes; noe som kan føre til ereksjonsproblemer. Til tross for det har vi fortsatt et fantastisk sexliv. Det finnes mange måter å ha sex på uten penetrering :wink:

Jeg tviler imidlertid på at du kan ha diabetes. Kanskje det skyldes noe psykisk som stress, eller andre personlige problemer som hemmer kroppen i å tennes. Uansett ønsker jeg deg lykke til :)

Skrevet

takk til begge, skal til lege nå bare for å sjekke at alt er bra. og kan faktisk tenke meg at du har rett femme, at det er psykisk stress som gjør det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...