AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #1 Del Skrevet 23. februar 2017 I dag fikk jeg og kjæresten vite at faren hans har fått akutt kreft. Vi bor uheldigvis 10 timer unna. Samboer vil reise i morgen, og det skjønner jeg veldig godt. Han skal få cellegift og trenger folk rundt seg. Kjæresten min vil at vi kal reise sammen, men jeg har jobbhelg. Har heller ikke rett på egenmelding fordi jeg ikke har hatt vakt på 14 dager. Hva skal jeg gjøre? Skal jeg bare si at han må reise åleine? Kan jeg ringe legen min og be om sykmelding for helgen? Det er jo ikke jeg som er syk. Blir litt hjelpeløs her. Anonymkode: 1fbc7...1ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 23. februar 2017 #2 Del Skrevet 23. februar 2017 Ringe rundt og høre om noen kan bytte med deg evt. høre med sjefen? Folk strekker seg gjerne litt lenger når det er snakk om slike ting. Egen- eller sykmelding kan du jo uansett ikke bruke siden du ikke er syk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #3 Del Skrevet 23. februar 2017 37 minutter siden, Leo skrev: Ringe rundt og høre om noen kan bytte med deg evt. høre med sjefen? Folk strekker seg gjerne litt lenger når det er snakk om slike ting. Egen- eller sykmelding kan du jo uansett ikke bruke siden du ikke er syk. Du har helt rett. Skal prøve det ja. Anonymkode: 1fbc7...1ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå