Idachristin7 Skrevet 23. februar 2017 #1 Skrevet 23. februar 2017 Hei!! Jeg vil kjøpe ny duo vogn. Er veldig i tvil. Har sett meg ut disse bugaboo og Beemoo vognene, synes de er både pene og ser veldig lett ut. Men de er for lav for meh. Jeg er over 1.80 og mannen likeså.. IKKE emmaljunga. Stokke er jo kjempeflott men noe over min prisgrense tror jeg. Nå ser jeg på buggy swift. Erfaringer? Tips? *svingbare hjul foran *lett å trille *godt med plass under, lett å komme til *ønsker barnet høyere opp i startfasen på sittedel
lillemy02 Skrevet 23. februar 2017 #2 Skrevet 23. februar 2017 Hva med uppa baby vista nytt merke i Norge men bestselger i USA! Hadde kjempe lyst på den skikkelig bra vogn! Men for meg ble den altfor hly jeg er 160. Selges på babyshop.
Idachristin7 Skrevet 23. februar 2017 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2017 Hmm... den ser jo veldig grei ut den, men selges for ca 10k, det blir litt i dyreste laget🤔 Var ikke noe til salgs på Finn nå..
lillemy02 Skrevet 23. februar 2017 #4 Skrevet 23. februar 2017 2 timer siden, Idachristin7 skrev: Hmm... den ser jo veldig grei ut den, men selges for ca 10k, det blir litt i dyreste laget🤔 Var ikke noe til salgs på Finn nå.. Er billigere en min buffalo og kvaliteten er utrolig bra! Søk opp på YouTube og se noen videoer av den. Digger den vogna og den har så mye som andre vogner ikke har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå