Gå til innhold

Har noen prøvd slankekuren C9? Trenger råd-tips-info

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må ned i vekt. Etter 3 svangerskap 

Trenger en sjapp måte å komme igsng

C9 kuren er så dyr så vil rådføre meg først

dere som har prøvd, hvor mye gikk dere ned ?

Anonymkode: ef373...e06

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må først poengtere at det ikke er en slankekur. Men jeg har prøvd den, og jeg gikk ned en del i både vekt og cm. De 2 første dagene er tøffe, men så blir det lettere. Lykke til hvis du velger å prøve den kickstarten :biggrin:

Skrevet

C9 er bortkastet penger! Hele Forever Living tullballet er juks og fanteri - ren svindel og pyramide. Hold deg unna!

Skjønner du ønsker deg ned i vekt og ønsker et lite kick for å komme i gang, men hurtigløsninger er ikke veien å gå. Dette klarer du fint uten. 

Anonymkode: 30b97...f29

• Liker 2
Skrevet

Hadde det virket kunne du fått resept på det hos legen...

Anonymkode: 636d9...16b

• Liker 1
Skrevet

Anbefaler deg heller å kutte kaloriinntaket og ikke så mye godteri osv og i alle fall ikke på hverdager. Det er helt gratis. I tillegg bør du trene og kanskje du får litt kickstart ved å ha et par timer med personlig trening. 

Anonymkode: 7d2cb...4fa

Skrevet

For å gå ned i vekt må du spise mindre. Det koster ikke mer å spise mindre. Ikke gi noen penger for å tvinge deg til å spise mindre.

Med det problemet ute av verden, over til neste: Det vanskelige med å gå ned i vekt er ikke å komme i gang, men å fortsette, og ikke minst å ikke gå opp igjen etterpå. 

For å kunne fortsette helt til du har nådd ønsket vekt (forutsatt den er sunn og realistisk), og ikke gå opp igjen etterpå, må du ha en plan som du trives med og kan holde på med så lenge som helst. Assosierer du planen med ord som kickstart, tøff, hard, være flink, holde ut, er det sikre tegn på at det ikke er noe du vil trives med.

Hvis du vil ned i vekt, ikke gå på slankekur. Det er bare starten på en endeløs rekke av dem.

Hvis du har lyst til å gå på slankekur og vekt og helse ikke er viktig for deg - da blir det noe helt annet. Noen synes slike opplegg er gøy i seg selv, og hver sin lyst, er det noe som heter.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har prøvd den, og fulgte den da til punkt og prikke. Gikk ned vel tre kilo totalt. Gikk ned mye i begynnelsen, og mener jeg gikk opp igjen litt de siste dagene (med mer mat).

Utfordringen var at jeg bare gikk og gledet meg til alt jeg skulle kose meg med når jeg var ferdig med kuren. Jeg drømte om smågodt og sjokolade når jeg sov :D Det er liksom noe som skjer i hodet når alt blir fy-fy og nei, da flyttes fokuset dit uansett liksom. Så det gikk som det måtte gå, de gode resultatene ble premiert med unødvendige kalorier, som igjen gjorde at kiloene kom raskt tilbake.

Jeg anbefaler deg å heller teste ut litt sunnere matvalg i en mnd, og se hva resultat du får av det :) Jeg tipper du vil komme bedre ut av det enn ved en runde med C9.

(det positive jeg fikk ut av det, var mestringsfølelsen. Jeg klarte kuren uten problem, og det ga meg mental styrke).

Anonymkode: 7a1ec...a2f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...