Mamma1 Skrevet 11. desember 2004 #1 Skrevet 11. desember 2004 Inspirert av en tidligere tråd, så legger jeg inn denne testen! http://www.dinside.no/php/art_spor.php?id=...6277&aid=113688 Jeg fikk dette: Mr. Gjør-det-selv Du er kanskje ikke proffsnekker, men jomen har du ikke bra styr på innholdet i verktøykassa allikevel
Arkana Skrevet 11. desember 2004 #2 Skrevet 11. desember 2004 Byggmester Bob ... eller kanskje du bare er ihugga fan av Homsepatruljen, Lyst: Bolig og Forandring Fryder? Uansett, du kan skille din umbraconøkkel fra din rørtang, og vi gjetter på at alt er i den skjønneste (tekniske) orden hjemme hos deg.
Andrine22 Skrevet 11. desember 2004 #3 Skrevet 11. desember 2004 Jeg fikk: Du er kanskje ikke proffsnekker, men jomen har du ikke bra styr på innholdet i verktøykassa allikevel.
Gjest pace Skrevet 12. desember 2004 #4 Skrevet 12. desember 2004 Mr. Gjør-det-selv Du er kanskje ikke proffsnekker, men jomen har du ikke bra styr på innholdet i verktøykassa allikevel.
liv Skrevet 12. desember 2004 #5 Skrevet 12. desember 2004 Byggmester Bob ... eller kanskje du bare er ihugga fan av Homsepatruljen, Lyst: Bolig og Forandring Fryder? Uansett, du kan skille din umbraconøkkel fra din rørtang, og vi gjetter på at alt er i den skjønneste (tekniske) orden hjemme hos deg.
LilleMy Skrevet 12. desember 2004 #6 Skrevet 12. desember 2004 "Mr. Gjør Det Selv" her også... skulle likt å sett hva gubben hadde klart på denne testen ...
Gjest pace Skrevet 13. desember 2004 #7 Skrevet 13. desember 2004 Byggmester Bob ... eller kanskje du bare er ihugga fan av Homsepatruljen, Lyst: Bolig og Forandring Fryder? Uansett, du kan skille din umbraconøkkel fra din rørtang, og vi gjetter på at alt er i den skjønneste (tekniske) orden hjemme hos deg. Kan jeg ringe deg når jeg må få fiksa skapet mitt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå