Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk via en "bekjent" fått vite at jeg er en av de bedriften, vil gå videre med i søkermassen.

Saken er at jeg er arbledig, og sliter for å betale regninger.  Om de vil ha meg på kontoret, for samtale, så må jeg reise med fly. Noe jeg ikke har penger til

Hvordan pleier de å gjøre det? Bestiller de billett? Må jeg forskuddet? 

Hva er fin erfaring?

Anonymkode: 21858...a9a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk via en "bekjent" fått vite at jeg er en av de bedriften, vil gå videre med i søkermassen.

Saken er at jeg er arbledig, og sliter for å betale regninger.  Om de vil ha meg på kontoret, for samtale, så må jeg reise med fly. Noe jeg ikke har penger til

Hvordan pleier de å gjøre det? Bestiller de billett? Må jeg forskuddet? 

Hva er fin erfaring?

De gangene jeg har vært på jobbintervju i andre byer har jeg fått tilsendt flybilletter og fått dekket transport til/fra flyplasser etter regning. Men dette kan sikkert variere.

• Liker 1
Skrevet

Er det en mulighet for at Nav kan hjelpe ettersom du er arbeidsledig? 

Anonymkode: 6b7f3...b6b

• Liker 1
Skrevet

For noen år siden fantes noe som helt mobilitesfremmede stønad. Det var stønad til flytting og til reiser i forbindelse med jobbintervjuer.

Du måtte legge ut først og legge ved billetter. Så fikk du kostnadene - egenandel tilbakebetalt dersom det var over en viss avstand eller kostnad.

Jeg søkte etter mobilitetsfremmende stønad hos NAV nå, men fant bare skjemaet som skulle fylles ut etter at reisen var gjennomført. Det er mulig støtten kan ha blitt fjernet? Eller gjemt under et annen navn nå? Ta kontakt med NAV og spør :)

Anonymkode: 3bac6...53a

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar. Skal sjekke på nav sine sider.

Litt flaut å si til arbgiver at jeg ikke har penger til reise

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...