Gå til innhold

Ukrainas forsvarsminister går av

waco

Anbefalte innlegg

skriver Vg. Og det forstår jeg godt. Jeg hadde gjort det samme selv. Hadde jeg vært ansvarlig for åttifem menneskeliv, mange kvinner og barn, hadde ikke jeg heller turt å se meg i speilet. Eller forvente å få respekt av andre.

Dette var en klok og riktig beslutning.

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenk på pilotene som fløy flyet :o De overlevde, mens 80 andre mennesker ble drept! De må nok føle seg ansvarlig for det som skjedde. De må føle seg jævlig! Vedder på at de er kjempe deprimert og har mega dårlig samvittighet, selv om det ikke var deres feil..

Forsvarsministeren kan jo ikke noe for det som skjedde (Det kunne ikke pilotene heller) så jeg skjønner ikke hvorfor han bør ha dårlig samvittighet..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er selvsagt kvinner som ikke klarer å kjenne medfølelse til forsvarsministeren som ofret seg i en slik sak som dette.

Hva piloten tenker kanskje for et potensiale, men nærmere inn på det kommer vi ikke, for det blir for heavy kost for selv deg.

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukrainas forsvarsminister går av skriver Vg. Og det forstår jeg godt. Jeg hadde gjort det samme selv. Hadde jeg vært ansvarlig for åttifem menneskeliv, mange kvinner og barn, hadde ikke jeg heller turt å se meg i speilet. Eller forvente å få respekt av andre.

Dette var en klok og riktig beslutning.

Waco

Jeg har aldri skrevet at jeg ikke har medfølese for forsvarsministeren. Det jeg mente sted var at jeg ikke synes at han er ansvarlig for 85 menneksliv, slik som du skrev. Skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydelig at du misforstår mine intensjoner med dette innlegget her, men la meg forklare.

Jeg skriver at forsvarsministeren som privatperson vil få det lettere dersom han visste at han var "ansvarlig" for de åttifem menneskeliv. Det finnes folk som vil bruke det mot ham, forstår du nå, eller må jeg forklare enda en gang til?

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe så meningsløst som å dø fordi man har vært på flyoppvisning. :(:(

Jeg ser ikke helt underholdningsveriden i det, men det er jo en typisk guttesport da, meningsløst. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er faktisk enig med deg der, å dra på noe sånt er jo som å vente på en ulykke, men tydelig er dette attraktivt for menneskerasen, hvorfor ellers stevner så mange sammen for å se båtrace?

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misforstår deg, du misforstår meg. Vi har to forskjellig poeng! Helt greit!

Helt enig! Hele ulykken er meningsløs og trist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...