AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #1 Skrevet 23. februar 2017 Er snart ferdig med en mastergrad, og nå har jeg begynt å lete etter jobb. Hver eneste gang jeg leser en stillingsutlysning, så er det en stemme i bakhodet mitt som sier til meg at jeg ikke er flink nok eller god nok for jobben, og at det ikke er vits for meg å søke engang. Jeg ser på mine medstudenter som har relevante deltidsjobber, jobber frivillig for relevante ideelle organisasjoner, har gode karakterer og er typiske akademikere. Jeg føler at jeg aldri strekker opp til dem. Jeg jobber frivillig, men ikke for en relevant organisasjon. Jeg har C-snitt. Jeg har aldri hatt en relevant deltidsjobb - "bare" butikkjobb og en jobb innen kundeservice. Jeg så redd for aldri å få meg jobb. Jeg har flere interesser innenfor det området jeg studerer, men skjønner ikke hvordan jeg noen sinne kommer til å bli valgt foran alle andre flinke folk. Jeg er relativt låst til Oslo-området pga samboer, men må jeg flytte så må jeg flytte så klart. Men det er veldig lite ønskelig.. Noen som har noen oppmuntrende ord til noen som skal ut i det "ekte" arbeidslivet for første gang? Anonymkode: 9fd98...b9d