Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt disse? Tenker helst på nettbutikker. 

Anonymkode: 2a9df...d3e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TS her (glemte et spm....)

Noen som vet hvilke type MD jeg bør bruke? Jeg er voksen (40 år) og har veldig mange sorte hudormer. Jeg har hatt det i mange år og nå er jeg lei!

Anonymkode: 2a9df...d3e

Skrevet

MD gikk ut av produksjon for et par år siden, men du får vel fremdeles tak i enkelte produkter hos f.eks. Midwest Skincare. Hvilke produkter du burde velge kommer helt an på hva slags hudtype du har. 

Hva med å dra til hudpleier, få en analyse og heller velge en produktserie som er tilgjengelig?

Anonymkode: 69346...0db

• Liker 2
Skrevet

Komplett.no har endel MD produkter.

Anonymkode: e7194...37b

Skrevet

Det må jo være gamle produkter. MD ble tatt ut av det europeiske markedet sommeren 2014 hvis jeg ikke husker helt feil, og ble deretter tatt helt ut av produksjon.

De fleste store norske nettbutikkene for makeup og sminke har noe MD fremdeles. Jeg synes bare det er snålt at de tilsynelatende har akkurat de sammen gjenværende varene i alle nettbutikkene.

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det må jo være gamle produkter. MD ble tatt ut av det europeiske markedet sommeren 2014 hvis jeg ikke husker helt feil, og ble deretter tatt helt ut av produksjon.

De fleste store norske nettbutikkene for makeup og sminke har noe MD fremdeles. Jeg synes bare det er snålt at de tilsynelatende har akkurat de sammen gjenværende varene i alle nettbutikkene.

Har hatt MD produkter liggende i årevis uten at de har endret seg på noe måte (pleide å hamstre på ebay). Lite planteoljer o.l. i MD, er vel det som harskner først, og syre konserverer. Så tror ikke det er noe å bekymre seg for.

Anonymkode: e7194...37b

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke Elizabeth Arden PRO som har erstattet MD? 

Anonymkode: 0b5a2...c2a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk fra MD til Ecxuviance. Veldig fornøyd med den serien :) 

Anonymkode: 2889b...4aa

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...