ekkoet Skrevet 23. februar 2017 #1 Del Skrevet 23. februar 2017 Nye naboen? Nye kollegaen? Nye kjæresten til din søster? Hvis ja, hva er det mest overraskende du har funnet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #2 Del Skrevet 23. februar 2017 Kun hvis jeg skal ha tak i noen. Fant ut av at en fyr som var rimelig ung hadde tre unger. Det overrasket meg. Men det var kun fordi jeg skulle ha tak i han at jeg googlet han. Anonymkode: e219c...49a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #3 Del Skrevet 23. februar 2017 Sjeldent. Sjekker heller folk ut på Facebook. Men noen driver tydeligvis å googler meg en gang i blant. Har profil på en spesiell nettside og hver gang noen er inne på den profilen så får jeg e-post og så står det at de kom fra Google og hvilken by de var i. Egentlig dritirriterende fordi jeg blir så nysgjerrig. Anonymkode: 79dd1...7ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 23. februar 2017 #4 Del Skrevet 23. februar 2017 Nei, det har jeg ingen interesse av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #5 Del Skrevet 23. februar 2017 Bare folk jeg liker/misliker eller er redd. Anonymkode: 8773a...a06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrGreen Skrevet 23. februar 2017 #6 Del Skrevet 23. februar 2017 Googlet meg selv. Googlet også noen venner. Fant ikke noe spesielt overraskende om venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 23. februar 2017 #7 Del Skrevet 23. februar 2017 Det hender Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antbug Skrevet 23. februar 2017 #8 Del Skrevet 23. februar 2017 Nei, det gjør jeg ikke. Jeg gjorde det med en fyr jeg skulle kjøpe noe dyrt av, for å finne ut om han var seriøs, men ellers ikke. Jeg lever fint med å vite det folk vil jeg skal vite og forteller meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #9 Del Skrevet 23. februar 2017 Ja, det hender. Men ikke skattelister og sånn, det synes jeg ikke noe om. Det verste jeg fant ut var at en tidligere kollega, kjempesnill og morsom, nå sitter i fengsel og har havnet på sex offenders liste i landet han bor i. (I dette landet blir folk hengt ut i media for sånn, ulikt Norge.) Det var mildt sagt sjokkerende... Anonymkode: 88b75...ee8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste~ Skrevet 23. februar 2017 #10 Del Skrevet 23. februar 2017 Måtte google en fyr som ikke ville gi kontaktinforasjon om seg selv. Ellers gjør jeg det ikke så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 23. februar 2017 #11 Del Skrevet 23. februar 2017 Ja, ofte - nysgjerrig som jeg er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #12 Del Skrevet 23. februar 2017 Ja, hvis jeg lurer på dem.... Blir jeg kjent med nye folk hender det at jeg googler dem for å finne ut hvor de kommer fra/eventuelle gamle bilder/ artikler osv. Trenger ikke å bety at jeg er interessert eller ikke liker dem, er bare litt nysgjerrig av meg Googler meg selv for å se hva som kommer opp også Anonymkode: 9a120...f60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #13 Del Skrevet 23. februar 2017 Ja. Jeg er kjempenysgjerrig. Sjekker aldri skattelister og sånt, det er uinteressant. Har aldri funnet ut noe sjokkerende. De fleste er helt normale. Anonymkode: d8104...309 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 23. februar 2017 #14 Del Skrevet 23. februar 2017 1 time siden, ekkoet skrev: Nye naboen? Nye kollegaen? Nye kjæresten til din søster? Hvis ja, hva er det mest overraskende du har funnet? Nei . Sjeldent, det beviser ikke så mye annet enn at den som googler kanskje har lite å gjøre f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 23. februar 2017 #15 Del Skrevet 23. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja. Jeg er kjempenysgjerrig. Sjekker aldri skattelister og sånt, det er uinteressant. Har aldri funnet ut noe sjokkerende. De fleste er helt normale. Anonymkode: d8104...309 Jeg skjønner ikke at folk lager sånne lister om/til noen. Sitter dem hjemme og lager disse listene og skriver om tilfeldige folk da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 23. februar 2017 #16 Del Skrevet 23. februar 2017 En sjelden gang, men aldri skattelister. Ei niese av meg virker som om hun er forsvunnet fra jordens overflate, så henne googlet jeg, uten et eneste resultat. Jeg vet at hun ikke er død, for da hadde jeg fått beskjed. Samme med en barndomskompis av meg. Er det virkelig mulig å gå helt under radaren, lurer jeg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #17 Del Skrevet 23. februar 2017 Jeg er som regel ikke så interessert at jeg googler dem. Dersom det er noen som har en sentral plass i utdanning/karriere vil jeg normalt gjøre det, men ikke medstudenter eller kollegaer. Anonymkode: 21130...e85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vackra Skrevet 23. februar 2017 #18 Del Skrevet 23. februar 2017 Jeg googler alle som er av litt større betydning i livet mitt. Elsker når jeg finner juice! Spesielt hvis det er gutter jeg holder på med eller er forelsket i. Ofte kan jeg finne ting som gjør meg mer sjarmert av dem, eller overrasket. Blir litt bedre kjent med de og føler at jeg får litt mer "overtaket". Blir tryggere på gutter hvor jeg kan finne masse på nett. Ganske hyggelig å lese f .eks twitteren deres, fordi mange skriver veldig hintende og innledende ting om livet deres, og man forstår de på et litt dypere plan. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2017 #19 Del Skrevet 24. februar 2017 17 timer siden, fuglekvitter__ skrev: Jeg skjønner ikke at folk lager sånne lister om/til noen. Sitter dem hjemme og lager disse listene og skriver om tilfeldige folk da eller? Skatteetaten lager skattelistene. De inneholder alle som betaler skatt i Norge. Du kan logge deg inn på Altinn og finne dem. Mest interessant for journalister, fagforeninger, statistikere osv. Anonymkode: b76e5...cb7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måbarefåsiat... Skrevet 24. februar 2017 #20 Del Skrevet 24. februar 2017 Jeg sjekker Facebook og hender jeg googler. Aldri fått vite noe skikkelig saftig. Men er nok litt for glad i å vite noe om folk de ikke vet at jeg vet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå