Anonym2467 Skrevet 23. februar 2017 #1 Skrevet 23. februar 2017 Hva er din favoritt mascara og hvorfor? Min er Maybelline full n soft, men den selges ikke i butikk bare på eBay hvor man aldri vet om man får "the real deal", så er på utkikk etter ny. Håper på gode tips her
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #2 Skrevet 23. februar 2017 Jeg er veldig glad i L'Oréal Voluminous ×5 Gir meg fint volum og lett å legge pent, synes jeg. Den har børste med hår, jeg liker det mye bedre enn plast. Anonymkode: 9ac1a...1bc
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #3 Skrevet 23. februar 2017 Til hverdags liker jeg Sensai 38 Lenghtening and Separating med deres primer under. Men i det siste synes jeg den har blitt dårligere? Drysser litt og gir ikke samme lengde på vippene. Anonymkode: 92ae0...e7a
DysterPytten Skrevet 23. februar 2017 #4 Skrevet 23. februar 2017 Dior overcurl, men jeg synes den blir så fort tørr.
korallrev Skrevet 23. februar 2017 #5 Skrevet 23. februar 2017 (endret) Evagarden incredible mascara 🙌🏻 Den er min nr 1 fordi den gir fin lengde og fylde til vippene, sitter godt og drysser ikke, lett å ta både et tynt lag og å bygge litt mer opp. I tillegg holder maskaraen lenge uten å tørke ut. Børsten er spesiell, kort og liten og av plast. Ellers liker jeg The Balm Mad Lash mascara, den har mange av de samme egenskapene som favoritten, og så er den billigere. Synes den krever litt mer "arbeid" å legge på - men veldig lite i forhold til andre maskaraer jeg har prøvd (og det er mange opp gjennom årene). Børsten er av plast, tynn og lett bøyd. Endret 23. februar 2017 av korallrev
Gjest accident Skrevet 23. februar 2017 #6 Skrevet 23. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er veldig glad i L'Oréal Voluminous ×5 Gir meg fint volum og lett å legge pent, synes jeg. Den har børste med hår, jeg liker det mye bedre enn plast. Anonymkode: 9ac1a...1bc Det er min favoritt også :D
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 23. februar 2017 #7 Skrevet 23. februar 2017 23 minutter siden, Cershae skrev: Dior overcurl, men jeg synes den blir så fort tørr. Likar og den best. Dryssar ikkje , noko som passar meg då rynkene er på veg 😨
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #8 Skrevet 23. februar 2017 6 timer siden, accident skrev: Det er min favoritt også :D Den er nydelig! Har prøvd diverse annet, men går alltid tilbake til denne, har ikke funnet noen som gir det samme gode resultatet Vet den ikke er optimal for alle (min søster liker den ikke, og får ikke like fint resultat), men på meg er den helt fantastisk! Anonymkode: 9ac1a...1bc
funginger Skrevet 23. februar 2017 #9 Skrevet 23. februar 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Til hverdags liker jeg Sensai 38 Lenghtening and Separating med deres primer under. Men i det siste synes jeg den har blitt dårligere? Drysser litt og gir ikke samme lengde på vippene. Anonymkode: 92ae0...e7a Da er det på tide å kjøpe ny.. Jeg er glad i Lancôme sine, for øyeblikket bruker jeg Hynôse, men de har generelt mange bra, så da er det bare å velge hvilken type kost man liker. Det er ofte det som avgjør synes jeg.
elentari Skrevet 24. februar 2017 #10 Skrevet 24. februar 2017 Le volume de chanel er jeg veldig fornøyd med 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #11 Skrevet 25. februar 2017 Diorshow. Aldri funnet bedre og brukt denne i sikkert over 10 år. Anonymkode: fe4b2...3a9
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #12 Skrevet 27. februar 2017 På 23. februar 2017 den 22.25, funginger skrev: Da er det på tide å kjøpe ny.. Jeg er glad i Lancôme sine, for øyeblikket bruker jeg Hynôse, men de har generelt mange bra, så da er det bare å velge hvilken type kost man liker. Det er ofte det som avgjør synes jeg. Ja, jeg ordla meg sikkert litt klønete. Det jeg mener er at den siste jeg kjøpte var sånn fra jeg åpnet den. Derfor lurte jeg på om de har gjort noe med selve mascaraen. Anonymkode: 92ae0...e7a
funginger Skrevet 27. februar 2017 #13 Skrevet 27. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg ordla meg sikkert litt klønete. Det jeg mener er at den siste jeg kjøpte var sånn fra jeg åpnet den. Derfor lurte jeg på om de har gjort noe med selve mascaraen. Anonymkode: 92ae0...e7a Da kan det hende de har fått ny formula og at den nye ikke er like bra.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #14 Skrevet 27. februar 2017 Bruker kosten til Max Factor Masterpiece med Diorshow Iconic Overcurl. Gjengene passer perfekt. Syns kostene til Dior er klønete å bruke, men liker selve mascaraen godt! Anonymkode: 72123...3ce
annebanane Skrevet 27. februar 2017 #15 Skrevet 27. februar 2017 Max factor masterpiece max. Av alle jeg har prøvd gir denne de lengste vippene, et jevnt lag og få klumper på mine vipper. Evnt er det en fra MAC som også funker bra, men hva den heter vet jeg ikke. Begge har små børster, for store funker dårlig her. 1
Gjest O.G. Skrevet 27. februar 2017 #16 Skrevet 27. februar 2017 På 24.2.2017 den 23.01, elentari skrev: Le volume de chanel er jeg veldig fornøyd med Enig, den er fin, men prisen suger, så til vanlig blir det bare noe fra Max Factor.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #17 Skrevet 27. februar 2017 Tromborg sin <3 Anonymkode: 344f9...4a9
elentari Skrevet 27. februar 2017 #18 Skrevet 27. februar 2017 5 minutter siden, O.G. skrev: Enig, den er fin, men prisen suger, så til vanlig blir det bare noe fra Max Factor. Ja, den er dritdyr! Hamstrer alltid på tax-free
Gjest Catalina Culès Skrevet 27. februar 2017 #19 Skrevet 27. februar 2017 Max Factor Masterpiece Transform Mascara til hverdags og Diorshow til fest.
Darkannie Skrevet 27. februar 2017 #20 Skrevet 27. februar 2017 9 timer siden, Moonwalker skrev: Max factor masterpiece max. Av alle jeg har prøvd gir denne de lengste vippene, et jevnt lag og få klumper på mine vipper. Beste! Lange fyldige vipper som ikke drysser eller smitter av, selv om den ikke er vannfast. Beste av alt, ca 70,- på eBay!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå