Mumsy Skrevet 23. februar 2017 #1 Skrevet 23. februar 2017 Noen som har erfaringer om vognen Emmaljunga city cross? Jeg vurderer å kjøpe den, fordi det virker som en god funksjonell vogn for mitt bruk. Når jeg ser på brukte vogner så har de fleste vognene breie punkteringsfrie hjul, mens når jeg ser på de nye vognene er hjulene mye smalere, og laget av hard-plast. Lurer veldig på hvilken hjultype som er best
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #2 Skrevet 23. februar 2017 Ta de breieste hjulene. Har city cross og den er den beste jeg noensinne har prøvd på snøføre. Med mindre man kjører kjelke, så vil alle vogner være kjipe å ha i snøen. Men med city cross har jeg kommet meg overalt og det har ikke vært tungt. Den har brede hjul, noe som gjør den bra på snø. Og den tar ikke for stor plass i bil eller på bussen, og er fin å se på. Det er min drømmevogn. Anonymkode: 9d0fa...a4a
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #3 Skrevet 23. februar 2017 Vi hadde den for 5-6 år siden. Jeg var veldig fornøyd med city bag-delen og understellet, det var lett å frakte, perfekt byvogn. Sportsdelen, derimot, syntes jeg var stor og "slarkete". Trekket var liksom altfor stort, og hang og slang. Vi endte med å bruke en billig reisetrille mye mer, pga at den ikke var så stor i kalesjen. Vår vogn hadde brede hjul. Det var veldig kjekt. Hadde en trillevenninne som hadde lufthjul, og hun måtte alltid ha med seg pumpe når vi skulle ut og trille, var veldig glad for valget mitt akkurat da Anonymkode: 320ba...f30
Mumsy Skrevet 23. februar 2017 Forfatter #4 Skrevet 23. februar 2017 Tusen takk for svar! Fint å høre at dere er så fornøyde med den Da blir det nok den med de bredeste hjulene, jeg synes de ser best ut, men har ikke prøvd dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå