AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #1 Del Skrevet 23. februar 2017 Vet ikke om dette er under rett emne å skrive men prøver. Jeg er 27 og vært singel i ett år etter et langvarig forhold. Har egentlig aldri vært sjalu av meg. Men er en type jente som tenker alt for mye og kanskje er litt usikker på meg selv. Er ikke den mest utadvendte jenta. Likevel tror jeg selv at jeg er passelig pen og trener/er aktiv og har utdanning. Har også datet noen gutter så føler jeg hvertfall har litt draget. Men de siste par mnd er det noe som plager meg veldig. Hvis jeg for eks holder på med en gutt (ikke forhold) og ser han liker instagrambilde av en annen jente får jeg en klump i magen. Jeg vet jeg ikke har grunn til å reagere men kan ikke noe for det. Føler da at denne jenta er så mye bedre enn meg. Jeg kan også noen ganger hvis jeg er i en klesbutikk og blir ekspedert av en jente som har bra utseende og er slank tenke hvor mange gutter som nok er interessert i henne. Dette har blitt litt plagsomt. Har ikke hatt det sånn tidligere. Jeg føler også at hvis en gutt liker meg og vi dater og er ute og spiser er jeg redd for at han skal se på de andre jentene som enten jobber der eller er ute og spiser. Jeg vet ikke hvorfor jeg får disse tankene. Er det noen som kjenner seg igjen? Håper på gode tilbakemeldinger Anonymkode: f2d0f...5f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 23. februar 2017 #2 Del Skrevet 23. februar 2017 (endret) 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke om dette er under rett emne å skrive men prøver. Jeg er 27 og vært singel i ett år etter et langvarig forhold. Har egentlig aldri vært sjalu av meg. Men er en type jente som tenker alt for mye og kanskje er litt usikker på meg selv. Er ikke den mest utadvendte jenta. Likevel tror jeg selv at jeg er passelig pen og trener/er aktiv og har utdanning. Har også datet noen gutter så føler jeg hvertfall har litt draget. Men de siste par mnd er det noe som plager meg veldig. Hvis jeg for eks holder på med en gutt (ikke forhold) og ser han liker instagrambilde av en annen jente får jeg en klump i magen. Jeg vet jeg ikke har grunn til å reagere men kan ikke noe for det. Føler da at denne jenta er så mye bedre enn meg. Jeg kan også noen ganger hvis jeg er i en klesbutikk og blir ekspedert av en jente som har bra utseende og er slank tenke hvor mange gutter som nok er interessert i henne. Dette har blitt litt plagsomt. Har ikke hatt det sånn tidligere. Jeg føler også at hvis en gutt liker meg og vi dater og er ute og spiser er jeg redd for at han skal se på de andre jentene som enten jobber der eller er ute og spiser. Jeg vet ikke hvorfor jeg får disse tankene. Er det noen som kjenner seg igjen? Håper på gode tilbakemeldinger Anonymkode: f2d0f...5f0 Ja - det merkes. Du må nesten jobbe litt med deg selv hvis det er sånn, eller kutte kontakten (jeg ville anbefalt det). Det beste du kan gjøre er og ikke la det ut over deg selv eller andre. Prøv å bli kvitt disse sjalu tankene. Det er jo deg han er sammen med, så... Tenk så mange andre plasser dette kan skje hvis noen er interessert slik du tror. Det er litt i overkant sjalusi og kontrollbehov vil jeg vel heller kalle det. De færreste ser og opplever han slik som du gjør tror/håper jeg. Hvem vet - kanskje daten din dikter opp alt sammen og er en skikkelig plageånd? Endret 23. februar 2017 av fuglekvitter__ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #3 Del Skrevet 1. mars 2017 Kjenner meg igjen 😩 Anonymkode: 9f8fd...7c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #4 Del Skrevet 3. mars 2017 Jeg tror det er veldig vanlig å ha det sånn med folk du ikke er trygg på, og det er man jo ikke i en date-situasjon. Du må bare jobbe med selvtilliten din, husk at du har kvaliteter som gjør deg til akkurat den du er. Det du leter etter er jo en som liker nettopp deg, selv om det alltid vil finnes andre damer som sikkert er kulere og penere og så videre, sånn er det jo for alle😊 Anonymkode: 9552f...924 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå