Lillepanda2 Skrevet 23. februar 2017 #1 Skrevet 23. februar 2017 Har vært sammen med typen i 2 år nå, og han er verdens snilleste. I de siste måndene har jeg fått kontakt med en fyr som jeg alltid har vært litt små forelsket i, men aldri hatt kontakt som vi har nå. Forrige mnd var vi på grensen til å ha sex, men jeg stoppet mtp venninna mi sov ute i stua. (Leiligheten er ganske lytt, så hun hadde hørt om vi gjorde noe). Problemet er at jeg VET jeg hadde vært utro mot kjæresten min om ikke det var for at hun venninna mi var der.. den siste mnden her har jeg gått rundt og angret på at jeg ikke hadde sex med han fyren og fantaserer om hvordan det hadde vært.. Det at jeg går rundt og *angrer* på at jeg ikke gjorde noe dreper samvittigheten min når jeg er med typen.. han er en snill og god gutt, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg har lyst på han andre? I mine tidligere forhold har jeg også vært utro, og jeg skjønner virkelig ikke hva det kan komme av!? Jeg og typen har sex nesten annen hver dag så mangel på sex kan det ikke være.. blææ.. er det noen som opplever det samme som meg? Jeg elsker virkelig typen min og vil være med han livet ut, men jeg skjønner virkelig ikke hvorfor jeg alltid vil ha *one night stand* med andre? 4
King in the North Skrevet 23. februar 2017 #2 Skrevet 23. februar 2017 Dette høres ut som en del av din personlighet. Kanskje på tide å snakke med kjæresten din om det, for å se om dere kan finne en form for løsning.. 3
Dark Angelina Skrevet 23. februar 2017 #3 Skrevet 23. februar 2017 For noen så er jo det adrenalinet man får av å være utro som driver dem til det. Kanskje det er slik du har det? Du har en gutt du ønsker å være sammen med, som du har sex med, men likevel søker du noe du ikke kan få. Som han over meg sier så virket det nesten som at det er en del av personligheten din, med tanke på at du har vært utro tidligere. Det viktigste er at du og han du er sammen med nå har god og åpen kommunikasjon. Fortell han hvordan det er, og hvordan du har det. Forklar han at du er utrolig glad i han, og at det er han du ønsker å være sammen med, men du skjønner ikke hvorfor du alltid søker noe annet, at du ønsker ikke at det skal være sånn. Kommunikasjon kan løse mye.
Snøring Skrevet 23. februar 2017 #4 Skrevet 23. februar 2017 7 minutter siden, King in the North skrev: Dette høres ut som en del av din personlighet. Kanskje på tide å snakke med kjæresten din om det, for å se om dere kan finne en form for løsning.. Signerer 2
Kattugla Skrevet 23. februar 2017 #5 Skrevet 23. februar 2017 Hvor gammel er du? Kanskje du er rett og slett ikke klar for å binde deg. 4
Gjest impressa Skrevet 23. februar 2017 #6 Skrevet 23. februar 2017 Når man beskriver kjæresten sin som "en snill og god gutt", kan man like gjerne legge til "lite spennende" og "kjedelig". Kanskje noe ligger der? Og dere var på grensen til å ha sex... Hva betyr det? Klining og tafsing er utroskap i min bok.
Lillepanda2 Skrevet 23. februar 2017 Forfatter #7 Skrevet 23. februar 2017 10 minutter siden, impressa skrev: Når man beskriver kjæresten sin som "en snill og god gutt", kan man like gjerne legge til "lite spennende" og "kjedelig". Kanskje noe ligger der? Og dere var på grensen til å ha sex... Hva betyr det? Klining og tafsing er utroskap i min bok. Hei! ts her. Lite spennende og kjedelig er nok riktig ja. Men jeg tror det er vanlig i de fleste forhold? Han har en typisk 09-16 jobb, deretter kommer han hjem, spiser og vi ser på Netflix ett par timer før vi sover. Var en del klining og jeg tok på penisen hans og diverse, men selve sexen *ble ikke utført*... så jeg vet jeg var utro:( men dette med utroskapen min er ikke hans feil, jeg vet det er jeg som er problemet. Som sagt har jeg vært utro før også, og det verste er vel at jeg aldri har angret for å vært utro.. angrer bare når jeg blir tatt for da ser jeg hvor såret de blir uff føler meg så fæl som er sånn.. men har virkelig ingen anelse på hvorfor jeg er sånn.. er 25 år og har hatt 5 tidligere forhold
brownbrown Skrevet 23. februar 2017 #8 Skrevet 23. februar 2017 du er forferdelig. ikke har du dårlig samvitighet for kjæresten din engang. som en av de over sier. det er nok bare en del av personeligheten din. folk bør få vite om slike som deg , slik at de vet at du er den typen som er utro gang på gang så kan folk holde seg langt unna deg. gjør deg selv en tjeneste og dump kjæresten din så han kan få seg noe bedre 8
brownbrown Skrevet 23. februar 2017 #9 Skrevet 23. februar 2017 19 minutter siden, impressa skrev: Når man beskriver kjæresten sin som "en snill og god gutt", kan man like gjerne legge til "lite spennende" og "kjedelig". Kanskje noe ligger der? Og dere var på grensen til å ha sex... Hva betyr det? Klining og tafsing er utroskap i min bok. hun har allerede vært utro 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #10 Skrevet 23. februar 2017 Min mann hadde vært ute av døra etter bare overskriften på innlegget ditt. Jeg er mer verdt enn å ha en partner som er sammen med meg, men har sååå lyst på andre. Tafsing og klining, nei vet du hva. La kjæresten få lov til å finne en kjæreste som elsker ham for den han er og som ikke går og sikler på andre og omtaler han som kjedelig og lite spennende. Høres jo ikke ut som om dere har fremtiden foran dere. Anonymkode: 67811...44f 8
Vackra Skrevet 23. februar 2017 #11 Skrevet 23. februar 2017 Jeg føler veldig med deg. Jeg syntes du skal slå opp. Jeg er sikker på at du er veldig glad i kjæresten din, men det virker som du har et behov for bekreftelse som er veldig stort, og du har nesten bare vært i forhold. Hva med å forsøke å være litt i et forhold med deg selv? Flørte rundt og ligge litt rundt først, og så fokusere på å finne deg selv, før du finner en mann? 7
Cuckold Skrevet 23. februar 2017 #12 Skrevet 23. februar 2017 5 timer siden, Lillepanda2 skrev: Har vært sammen med typen i 2 år nå, og han er verdens snilleste. I de siste måndene har jeg fått kontakt med en fyr som jeg alltid har vært litt små forelsket i, men aldri hatt kontakt som vi har nå. Forrige mnd var vi på grensen til å ha sex, men jeg stoppet mtp venninna mi sov ute i stua. (Leiligheten er ganske lytt, så hun hadde hørt om vi gjorde noe). Problemet er at jeg VET jeg hadde vært utro mot kjæresten min om ikke det var for at hun venninna mi var der.. den siste mnden her har jeg gått rundt og angret på at jeg ikke hadde sex med han fyren og fantaserer om hvordan det hadde vært.. Det at jeg går rundt og *angrer* på at jeg ikke gjorde noe dreper samvittigheten min når jeg er med typen.. han er en snill og god gutt, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg har lyst på han andre? I mine tidligere forhold har jeg også vært utro, og jeg skjønner virkelig ikke hva det kan komme av!? Jeg og typen har sex nesten annen hver dag så mangel på sex kan det ikke være.. blææ.. er det noen som opplever det samme som meg? Jeg elsker virkelig typen min og vil være med han livet ut, men jeg skjønner virkelig ikke hvorfor jeg alltid vil ha *one night stand* med andre? Det finnes jo menn som liker kvinner som ikke kan motstå lysten til å ligge med andre. Jeg er en slik mann. Finn deg en mann som tenner på cuckold-rollen, eventuelt en mann som ønsker et gjensidig åpent forhold, og alt er vel. Det er det å bli sammen med noen på falske premisser, love og kreve troskap og så bedra andre som er dårlig gjort. Finner du deg en kjæreste som kan leve med lystene dine kan du være den du er med høyt hevet hode. 7
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #13 Skrevet 23. februar 2017 34 minutter siden, Cuckold skrev: Det finnes jo menn som liker kvinner som ikke kan motstå lysten til å ligge med andre. Jeg er en slik mann. Finn deg en mann som tenner på cuckold-rollen, eventuelt en mann som ønsker et gjensidig åpent forhold, og alt er vel. Det er det å bli sammen med noen på falske premisser, love og kreve troskap og så bedra andre som er dårlig gjort. Finner du deg en kjæreste som kan leve med lystene dine kan du være den du er med høyt hevet hode. Betyr cuckold at han også er underdanig? Anonymkode: 86178...c65
Cuckold Skrevet 23. februar 2017 #14 Skrevet 23. februar 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Betyr cuckold at han også er underdanig? Anonymkode: 86178...c65 Det er vel ikke slik at han må være underdanig, men hvis en mann som ikke er bifil skal godta at hun involverer seg seksuelt med andre menn mens han holder seg trofast mot henne, må han i det minste ha en viss sans for skjevhet, skjevt fordelte privilegier. Mange menn vil nok føle et stikk av sjalusi, kanskje også ydmykelse hvis hun har andre menn mens han skal være trofast, det vil kunne trigge en spenning som vi gjenfinner i mange former for masochisme, gleden ved å utsettes for noe man finner et slags ubehag ved. For hvis mannen bare var en voyeur som ble tent av å det han ser, kunne paret likegodt vært swingers og praktisert partnerbytte, mitt inntrykk er at par som velger cuckold-livsstilen ofte har sans for den skjevheten som ligger i at hun har friheten, men ikke han.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #15 Skrevet 23. februar 2017 Huff, kan ikke være enkelt å ikke klare å roe seg ned og være fornøyd når man burde være fornøyd. Kanskje du kan oppsøke en psykolog? Mulig det er noe underliggende som foregår her. Du høres ikke ut som ei drittkjerring som driter i om du sårer kjæresten din, men som at du faktisk har et problem. Tilknytningsproblem eller noe. Eller så er du bare ikke klar for å binde deg. Jeg tenker, hadde typen din virkelig vært den rette, så hadde du ikke blitt interessert i andre i det hele tatt. Kanskje du er avhengig av tryggheten du får i et forhold, men at du fortsatt trenger å være fri og frank? Du kan dessverre ikke få en kombinasjon av de to, med mindre kjæresten din går med på det selvfølgelig. Ser du har mange forhold bak deg, kanskje du bare skal være singel en stund? Anonymkode: 8cf3f...fce 2
Gjest 222 Skrevet 23. februar 2017 #16 Skrevet 23. februar 2017 Du sier du elsker kjæresten din. Da lurer jeg veldig på hvordan du da klarer å gjøre så stygge ting mot han, og ikke engang angre på det etterpå..?! Man sårer ikke de man elsker med vilje.
Perle Skrevet 24. februar 2017 #17 Skrevet 24. februar 2017 På 2017-02-23 den 13.50, impressa skrev: Når man beskriver kjæresten sin som "en snill og god gutt", kan man like gjerne legge til "lite spennende" og "kjedelig". Kanskje noe ligger der? Og dere var på grensen til å ha sex... Hva betyr det? Klining og tafsing er utroskap i min bok. Dette!
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2017 #18 Skrevet 24. februar 2017 Du får slå opp og finne deg en fyr som også er utro, så kan dere holde på slik begge to. Denne snille og gode mannen du opptar fortjener muligheten til å finne seg en snill og god kjæreste, uansett hvor kjedelig han er som person. Anonymkode: eeb52...477 1
Gjest Minesveiper Skrevet 24. februar 2017 #19 Skrevet 24. februar 2017 Du vil egentlig ha et åpent forhold ts.
Gjest Bifftomat Skrevet 24. februar 2017 #20 Skrevet 24. februar 2017 Synes ikke du fortjener å ha kjæreste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå