AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #1 Skrevet 23. februar 2017 Hei! Håper noen snille damer kan ta seg tiden til lese! Jeg begynte å bli seksuelt aktiv med typen min i november i fjor, og går på ppiller (microgynon) og har brukt de i et par år, har hoppet over mensen endel og alltid tatt de på tiden, ikke kasta opp eller hatt diare. De siste ukene har jeg følt meg litt dårlig, litt magevondt, kvalm noen dager og litt diverse sånn som selvfølgelig kommer opp som gravidtegn om man googler det, MEN jeg har hatt blødningen i pillefri uke begge mnd jeg skulle ha hatt den, på dagen +/- 1 dag, og i dag var jeg så lei at jeg tok en test, clearblue digital som viste negativ, jeg kan stole på at jeg ikke er gravid? at jeg heller har UVI / nyrebekkenbetennelse isteden foreksempel siden jeg må tisse ganske ofte, men det svir ikke noe som jeg legger merke til. Anonymkode: 02386...6f5
Gjest Notatboka Skrevet 23. februar 2017 #2 Skrevet 23. februar 2017 Om du har tatt pillene riktig og testen viser negativ så er sjansene veldig små for at du er gravid. Ta deg en tur til legen du, det er mange ting som kan gi deg de symptomene
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #4 Skrevet 23. februar 2017 Beklager, men søker du snille damer har du rotet deg inn på feil forum. Her finnes det bare sure, irriterte, bitre kvinner som ikke gjør annet enn å klage og syte dagene i ende. Anonymkode: 500f2...004
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #5 Skrevet 23. februar 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: eHei! Håper noen snille damer kan ta seg tiden til lese! Jeg begynte å bli seksuelt aktiv med typen min i november i fjor, og går på ppiller (microgynon) og har brukt de i et par år, har hoppet over mensen endel og alltid tatt de på tiden, ikke kasta opp eller hatt diare. De siste ukene har jeg følt meg litt dårlig, litt magevondt, kvalm noen dager og litt diverse sånn som selvfølgelig kommer opp som gravidtegn om man googler det, MEN jeg har hatt blødningen i pillefri uke begge mnd jeg skulle ha hatt den, på dagen +/- 1 dag, og i dag var jeg så lei at jeg tok en test, clearblue digital som viste negativ, jeg kan stole på at jeg ikke er gravid? at jeg heller har UVI / nyrebekkenbetennelse isteden foreksempel siden jeg må tisse ganske ofte, men det svir ikke noe som jeg legger merke til. Anonymkode: 02386...6f5 Har du en gardenella infeksjon? Anonymkode: ced58...830
Camzter Skrevet 23. februar 2017 #6 Skrevet 23. februar 2017 (endret) 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du en gardenella infeksjon? Anonymkode: ced58...830 Hva er det? Endret 23. februar 2017 av Camzter Feilskrev
Camzter Skrevet 23. februar 2017 #7 Skrevet 23. februar 2017 Jenta spør om hun kan stole på at testen viser riktig, og JA mest sansynlig gjør den det, ta deg en tur til legen for å finne ut hva det kan være, men graviditet er nesten utelukket
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå